עסקי ספורט

לא ציפינו: הדוגמנית ופליטת הריאליטי הזאת עושה הסבה לכדורגל

בתיעוד חדש ומשעשע מאחורי הקלעים של יום צילומים, הדוגמנית עדן פינס והכדורגלן הפורש מאור בוזגלו צולמו מתמסרים בכדור בעוד שעדן מפגינה לא מעט יכולות בתחום
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
עדן פינס, הדוגמנית הישראלית המובילה ומתמודדת "רוקדים עם כוכבים" צולמה היום בצורה קצת שונה ממה שהיא רגילה וחושפת את כישרון שאף אחד לא ציפה לו. במסגרת תיעוד שעלה היום (חמישי לאינסטגרם) פינס צולמה עם הכדורגלן הפורש מאור בוזגלו כשהם מתמסרים בכדור כדורגל.
 
בצילום המשעשע, שכנראה צולם מאחורי הקלעים של יום צילומים לרשת האופנה רנואר פינס ומאור נראים מתמסרים בכדור כאשר פינס מראה דווקא פוטנציאל לא קטן בתחום עם נגיחת ראש מוצלחת. 

כזכור לאחרונה בוזגלו וכוכב הריאליטי הישראלי 'הבוזגלוס' פרש מכדורגל בגיל 34. לצד זאת גם זכה בתביעה שהגיש נגד קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב ויקבל ממנה פיצוי בגובה של 1.3 מיליון שקלים. 

יחד עם זאת, מאור הוא לא היחיד שנמצא בכותרות ולאחרונה פרסם אחיו אוהד כי הוא נמצא במערכת יחסים עם לא פחות משתי נשים שונות וכצפוי הדבר גרר לא מעט ביקורת. לצערו של בוזגלו המצב הזה לא שרד להרבה זמן ובת זוגתו המקורית עזבה אותו. מאז הספיק לפרסם התנצלות פומבית לקראת יום כיפור וכתב שהוא מקווה שיום האקסית "תירגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה