עסקי ספורט

"תומך בפשעי מלחמה": ג'וקוביץ' מככב בישראל ומותקף ברשת

הטניסאי הסרבי האגדי נובאק ג'וקוביץ' הגיע לישראל להשתתף בטורניר יוקרתי בתל-אביב ולתת כבוד ליוני ארליך הפורש. אך תומכים פרו-פלשתיניים ברשת זעמו עליו והאשימו אותו בתמיכה "במדינה שמבצעת פשעי מלחמה"

מערכת ice | 
נובאק גוקוביץ (צילום אינסטגרם)
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ' מלהיב את הקהל הישראלי בטורניר הטניס היוקרתי ווטרג'ן המתקיים באקספו תל-אביב. אבל יש רבים שלא מרוצים מהביקור של הכוכב העולמי בארץ הקודש, והוא מותקף על ידי תומכים פרו-פלשתינים ברשתות החברתיות.
ג'וקוביץ', מגדולי הטניסאים בהיסטוריה (כיום מדורג 7 בעולם), הוא אולי הטניסאי הבכיר ביותר שהגיע להשתתף בתחרות רשמית בישראל ומעורר עניין רב בקרב חובבי הספורט. חוץ מהשתתפות בטורניר היחידים, היה אמור ג'וקוביץ' גם להשתתף בטורניר הזוגות לצדו של יוני ארליך, אגדת טניס ישראלית הפורש בגיל 45. זה היה אמור להיות טורניר הפרישה של ארליך, אך למרבה האכזבה זמן קצר לפני משחק הפתיחה סבל מכאבים עזים בגבו ונאלץ לפרוש מהטורניר בטרם החל. ארליך נאלץ להסתפק בכבוד הרב שהעניק לו הכוכב הסרבי מחוץ למגרש בנאומים ובראיונות, והודיע על פרישה מטניס.
 
ג'וקוביץ' עצמו העפיל אתמול בקלות לרבע גמר הטורניר לאחר שגבר 0:2 על פאולו אנדוחאר הספרדי. ברבע הגמר יפגוש את ואשק פוספיסיל הקנדי, והקהל הישראלי מצפה ליהנות מהטניס המשובח שלו גם בחצי הגמר ובגמר.

בינתיים נראה שג'וקוביץ' אוהב מאוד את ישראל ונהנה מהשהות כאן. בין השאר צולם רץ בחוף הים ומשוחח עם מעריצים מקומיים. הוא גם משתף את חוויותיו בטוויטר שלו. אלא שכאן, באופן לא מפתיע, מצויים גם רבים שאינם נמנים על אוהדי ישראל וזועמים על ה"לגיטימציה", לדבריהם שמעניק הטניסאי למדינה. בתגובות לציוץ פרסמו הגולשים דגלי פלשתין וכתבו כי הוא "תומך במדינה שמבצעת פשעי מלחמה". מנגד, גולשים בישראל תמכו בג'וקוביץ' בפרסום דגלי ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה