עסקי ספורט

הבוסטון סלטיקס משעה את המאמן שלה עקב הפרת חוזה

קבוצת הכדורסל הוותיקה מודיעה כי המאמן שלה בשנה האחרונה, אימה יודוקה, מושעה באופן מידי לעונה הקרובה עקב הפרת כללי הקבוצה וכללי החוזה. כל הפרטים על המחליף החדש ומה עשה יודוקה שהביא למהלך חריג שכזה
מערכת ice | 
אימה יודוקה (צילום ויקיפדיה)
הבוסטון סלטיקס, מבין קבוצות הכדורסל הוותיקות ביותר בליגת ה-NBA, מודיעה אמש כי המאמן שלה בעונה האחרונה, אימה יודוקה, יושעה באופן מידי מעונת 2022-23, לטענתם עקב "הפרה של מדיניות הקבוצה". 
לפי הדיווחים, יודוקה הפר את הכללים על ידי כך שנכנס למערכת יחסים בהסכמה עם אישה שמועסקת גם היא על ידי הסלטיקס והדבר נוגד את המדיניות שקבעה ההנהלה. בהצהרה לחדשות הספורט של ערוץ ESPN האמריקאי, יודוקה התנצל על המצב וציין כי הוא מקבל את החלטת הקבוצה להשעות אותו. 
כאמור, יודוקה אימן את הסלטיקס עונה אחת בלבד, לאחר שפרש המאמן הקודם בראד סטיבנס כדיי להפוך לנשיא של חברה העוסקת במתן שירות תפעולי בתחום הכדורסל. במהלך העונה הוביל את הקבוצה למשחקי האליפות האזורית בליגת ה-NBA ונכשל עם הקבוצה בלזכות בגמר הליגה נגד קבוצת הגולדן סטייס ווריורז. 
 
לעת עתה לא הוכרז אם יהיה מאמן קבוע אחר לקבוצה ובינתיים עוזר המאמן, ג'ו מאזולה, ישמש כמאמן הזמני וזאת לאחר שעוזר המאמן הראשי, וויל הארדי, עזב גם הוא כדיי לאמן קבוצה אחרת ביוטה. כמו כן, טרם עודכן אם ישנו צפי לחזרתו יודוקה כמאמן בתום תקופת ההשעיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה