עסקי ספורט

עומר אצילי חוטף מהשרה: "הייתה יכולה להיות הבת שלי"

אחרי שעומר אצילי זומן לייצג את נבחרת ישראל, השרה לשוויון חברתי מרב כהן תקפה: "הילדה איתה הוא קיים יחסי מין, אולי בהשפעת סמים ואלכוהול, יכלה להיות הבת שלי או הבת של כל אחד אחר"
מערכת ice |  5
עומר ואור אצילי (צילום אינסטגרם/ עומר אצילי)
עומר אצילי, כוכב הכדורגל של האלופה מכבי חיפה, שנקשר בפרשת הקטינות יחד עם דור מיכה, זומן לאחרונה לנבחרת ישראל שזכתה בעקבות כך לביקורת אדירה. מי שהעבירה ביקורת על הזימון של ההתאחדות לכדורגל היא השרה לשוויון חברתי, מרב כהן.
כהן אמרה אתמול (שלישי) ל"מאקו": "זה נכון שהתיק בעניינו של אצילי נסגר, אבל אי אפשר שדברים ייבחנו רק לפי בית המשפט, אלא צריך שהדיון יהיה גם ערכי. לא צריך לתת לשחקן כזה פרס בדמות זימון לנבחרת ישראל, בטח ובטח כשהוא עדיין לא התנצל בפני הבנות. הילדה איתה הוא קיים יחסי מין, אולי בהשפעת סמים ואלכוהול, יכלה להיות הבת שלי או הבת של כל אחד אחר".
כהן המשיכה: "אני רוצה להגיד מילה טובה למכבי תל אביב שברגע שהפרשה התפוצצה הראתה לאצילי ודור מיכה את הדלת החוצה מהמועדון. זה מסר חשוב. האמירה של אורן חסון, לפיה אין כל מניעה לזמן את אצילי לנבחרת, היא גרועה. בני ובנות הנוער מסתכלים על הנבחרת וצריכים ללמוד ממנה וזה ממש לא המסר שצריך להעביר להם. במקום שיראו בנערות את הקורבנות, אני שומעת כל מיני אנשים שאומרים שניסו להרוס לאצילי את הקריירה".
 
כהן סיכמה: "משחק כדורגל הוא לא יותר חשוב מאשר הביטחון של הילדים שלנו. קראתי שהחליטו לא לזמן את ערן זהבי לנבחרת בגלל שהוא ביקש לישון בחדר לבד, שלטענתם זו דרישה של פרימדונה. אז על דבר כזה יותר חשוב לא לזמן שחקן לנבחרת ושחקן אחר שקיים יחסי מין עם קטינות זה בסדר לזמן? איפה הפרופורציות? אני רואה את הספורט ככלי חינוכי וערכי, וכדאי שגם ראשי הכדורגל יראו את זה כך".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חבל
    בושה 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שעדיין משחק חייב לעוף
    סגור
  • 4.
    ירוק עולה
    מעין 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירב כהן מי את בכלל? מי מכיר אותך בכלל? את נטפלת לשחקן הכי טוב בליגה בלי סיבה תרדי ממנו עלוקה הוא הביע חרטה והתנצל לכי תחפשי מישהו אחר להתעלק עליו.
    סגור
  • 3.
    אפ הבת שלמה מסוגלת לעושת דבר כזה ואוחזת התז מזויפת זה מ (ל"ת)
    ליה 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    להרחיב את התחולה
    נדהם 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אנו מקבעים לפי דברי השרה נורמה חדשה שבה לא רק ביצועים מקצועיים רלבנטיים לקידומו של אדם לעמדה ציבורית, אלא גם התנהלות מוסרית וערכית ??, מן הראוי להרחיב את התחולה של הנורמה הזאת לכלל אנשי הציבור, לא? ??
    סגור
  • 1.
    יכול להות שחלק מזה זה גם החינוך שלך? (ל"ת)
    חב 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור