עסקי ספורט

רוצים לצפות בפרמייר ליג? בגלל אמזון זה יעלה לכם ביוקר

ענקית קמעונאות מעלה את המחירים שלה לראשונה, דווקא על רקע עליית יוקר המחייה בכל רחבי העולם. הליגה היקרה בעולם היא גם ליגה שדי יקר לצפות בה 
מערכת ice | 
כדורגל (צילום pixabay)
העלות צפייה בכל משחקי הפרמיירליג בעונה הנוכחית, תעלה למשתמשים בבריטניה יותר מ-800 פאונד עד סוף 2022, עלייה של כ-30% מאז שאמזון נכנסה לתחום הסטרימינג לראשונה ב-2019. אמזון הצטרפה ל-Sky ול-BT Group Plc בסוף 2019 בתחום שידורי המשחקים של הליגה הראשונה בבריטניה, והוסיפה עוד יותר תחרות לתהליך מכירה פומבית תחרותי ממילא.

לפני כניסתה של אמזון, העלות לצפייה בכל משחקי הפרמיירליג בשידור חי, במשך העונה, הייתה קצת פחות מ-540 פאונד - באמצעות העסקאות הטובות ביותר הזמינות מבלי להירשם לשירותים נוספים. עד סוף 2022 המחיר הזה יהיה יותר מ-800 פאונד בשנה. מנוי של אמזון - שמגיע עם שירות המשלוחים שלה Prime - ייעלה לצרכנים 95 ליש"ט בחודש החל מספטמבר, עלייה מ-79 ליש"ט ב-2019, בעוד שעלות הסטרימינג Sky Sports ב-Now TV היא 33.99 ליש"ט לחודש, עלייה של 78 אחוז מהעסקה הזולה ביותר לפני שלוש שנים. העלות הנמוכה ביותר היא של BT Sports, עדיין 25 פאונד לחודש.
 
"זו הפעם הראשונה שאמזון משנה את המחיר של פריים בבריטניה מאז 2014 ואנו נמשיך לעבוד כדי להבטיח שפריים יציע ערך יוצא דופן עבור המשתמשים", אמר דובר אמזון בהצהרה שנשלחה בדוא"ל. אמזון הסכימה להוציא 30 מיליון ליש"ט בשנה על זכויות פרמיירליג מ-2019 עד 2025 לפחות, לפי בן מקמורי, אנליסט ב-Ampere Analysis. "בריטניה היא מספר 2 באירופה, כאחוז מהאוכלוסייה, מבחינת לקוחות שיש להם לפחות מנוי ספורט סטרימינג אחד, אחרי איטליה" אמר האנאליסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה