עסקי ספורט

חותרת הקיאק הפראלימפית הישראלית זוכה לחסות חדשה

אקווה סקיוריטי הודיעה על הענקת חסות לפסקל ברקוביץ', חותרת הקיאק הפאראלימפית הישראלית, כל הדרך למשחקים הפראלימפיים בפאריס ב-2024
מערכת ice | 
הספורטאית הפאראלימפית פסקל ברקוביץ (צילום יח"צ אקווה סקיוריטי)
חברת אקווה סקיוריטי (Aqua Security) הישראלית, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, מעניקה חסות לחותרת הקיאק הפאראלימפית פסקל ברקוביץ', ותלווה אותה עד המשחקים הפאראלימפיים בפאריס 2024. זו הפעם הראשונה שאקווה מעניקה חסות ספורטיבית.
ברקוביץ' איבדה את שתי רגליה בגיל 17 לאחר שהחליקה על רציף רכבת ונפלה מתחת לגלגלי רכבת נוסעת. היא החליטה לא לתת לקשיים או לפחד לעצור אותה, וכיום בגיל 55 היא הספורטאית הפאראלימפית וחותרת הקיאק האולימפית המבוגרת ביותר בעולם שמתחרה באופן אקטיבי בתחרויות וממשיכה להתאמן באותה עצימות לאורך השנים.
"פסקל היא דוגמה מצוינת לכוח רצון והתמדה. הישגיה והאופן שבו היא מייצגת את ישראל ראויים לכל שבח והערצה", אומר דרור דוידוף, מנכ"ל אקווה סקיורטי. "אין מתאימה מפסקל להיות הספורטאית הראשונה שמקבלת מאיתנו חסות מכיוון שהיא מייצגת הלכה למעשה את הערכים שלנו כחברה. יש לנו הזכות והכבוד לקשור את שמנו בשמה כמקור השראה לעובדים שלנו, לספורטאים אחרים ובכלל".

בין הישגיה הבולטים של ברקוביץ' אפשר לציין השתתפות בארבעה משחקים פאראלימפיים, כשהיא הספורטאית היחידה שהתחרתה בשלוש אולימפיאדות בשלושה ענפי ספורט שונים: חתירה, אופני יד וקיאק. היא גם סופרת, עיתונאית ואם לשתי בנות.
במסגרת הסכם החסות השנתי, משמשת ברקוביץ' כשגרירת המותג של אקווה סקיוריטי לאורך תקופת ההכנה לתחרויות, כאשר במהלכן חשפה לראשונה את הביגוד והציוד הממותג החדש שישמש אותה כבר באליפות אירופה במינכן בתאריכים 17 עד 21 באוגוסט השנה.
"חשוב לי מאוד להקיף את עצמי באנשים טובים, ובאקווה מצאתי אנשים מחויבים, נחושים, חדורי מטרה ואכפתיים בדיוק כמוני. זה הפך את ההחלטה לקלה מאוד", מסבירה ברקוביץ'. "אני כבר לא יכולה לחכות לחזור לפאריס, העיר שבה נולדתי, ובזכות התמיכה של אקווה סקיוריטי, לייצג את ישראל במשחקים הפאראלימפיים 2024, שיהיו האולימפיאדה החמישית שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה