עסקי ספורט

הכוכב העולה שחשוד באונס קבוצתי בקטינה שוחרר מהחוזה

לאחר שהוגש כתב אישום כנגד השחקן הצעיר, מאט ארייזה, בגין שאנס קטינה, הבאפלו בילס שרק עתה גייסו אותו, משחררים אותו מהחוזה וטוענים: "לא ידענו"
מערכת ice | 
פוטבול (צילום Pixabay)
לאחר שדווח בסופ"ש האחרון על כך שכוכב הפוטבול הצעיר, מאט ארייזה, 22, חשוד באונס קבוצתי של נערה צעירה בארה"ב, קבוצת הבאפלו בילס משחררים אותו מהחוזה בעקבות המקרה וטוענים שלא ידעו על כך כאשר גייסו אותו בתחילת השנה.
כזכור, ביום חמישי האחרון הוגשה תביעה אזרחית נגד הכוכב העולה בהאשמה שלקח חלק באונס קבוצתי של נערה קטינה בארה"ב. על פי כתב האישום בזמן מסיבה בשנה שעברה, ארייזה ושני חבריו, גם הם שחקני פוטבול, הציעו משקה אלכוהולי שהכיל סם אונס לקטינה בת 17 ולאחר מכן המשיכו לאנוס אותה בזמן שהיא נעה בין הכרה לעילפון.
 
לאחר שקבוצתו החדשה של ארייזה התוודעה למקרה בחודש שעבר, הם לקחו את הזמן לבחון את הסיטואציה וכיום, לאחר הגשת התביעה, הם מדווחים שהוא משוחרר מן החוזה. ארייזה מצדו טוען בהודעה רשמית מיום שישי האחרון שהמקרה שונה במהותו ממה שמוצג על ידי התביעה והחדשות.
 
טרם פרסום המקרה ארייזה היה מכונה "מלך הפאנטים" (מהלך אסטרטגי בפוטבול) וזאת תודות לביצועים המרשימים שלו בזמן ששיחק בסאן דייגו והיה צפוי להיות הכוכב העולה הבא של קבוצת הבאפלו בילס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה