עסקי ספורט

מחריד: חברי קבוצת פוטבול אנסו נערה אחרי שסיממו אותה

על פי מספר דיווחים בארצות הברית, מאט ארייזה, כוכב צעיר ששיחק בקבוצת המכללות של סן דייגו, מואשם באונס של נערה בת 17 יחד עם שני חבריו לקבוצה אחרי שסיממו אותה ואנסו אותה במשך שעה וחצי בחדר נפרד במסיבה בה שהו יחדיו
מערכת ice | 
פוטבול (צילום Pixabay)

על פי מספר דיווחים בארצות הברית, מאט ארייזה, כוכב צעיר ששיחק בקבוצת המכללות של סן דייגו, מואשם באונס של נערה בת 17 יחד עם שני חבריו לקבוצה. ארייזה עמד בפני תביעה אזרחית שהוגשה אתמול (חמישי) בקליפורניה.

על פי דיווח ב"לוס אנג'לס טיימס", הצעיר בן ה-22 יחד עם שני חבריו לקבוצה - זאבייר לאונרד ונובלין אווליקו, קיימו יחסי מין עם אותה נערה במסיבה שהתקיימה מחוץ לקמפוס. עורך דינו של החשוד הכחיש את האשמות וטען כי בעקבות מעמדו של השחקן וזה שהפך לשחקן מוביל ולפוטנציאל אדיר בפוטבול האמריקאי גרמו להאשמות כנגדו.
 


התביעה טוענת שארייזה נתן לנערה משקה במהלך המסיבה שלא הכיל רק אלכוהול אלה גם סם אונס. היא טוענת שהיא סיפרה לארייזה שהיא תלמידת תיכון ושהוא יודע שהיא שיכורה בעליל, אבל הוא דרש ממנה לבצע מין אוראלי. יתרה מכך, היא אומרת שארייזה לקח אותה לחדר נפרד עם לאונרד, אווליקו ולפחות גבר אחד נוסף, שלדבריה השליך אותה על המיטה והמשיך לאנוס אותה במשך שעה וחצי כשהיא מעורפלת לחלוטין. בנוסף היא טוענת כי היא ראתה אור של מצלמת פלאפון שמצלמת אותה.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה