עסקי ספורט

כוכב הכדורגל התגרש מאשתו בשביל זמרת מפורסמת: "הורסת משפחות"

רודריגו דה פול, שחקנה של אתלטיקו מדריד, פצח ברומן עם הזמרת המפורסמת טיני. גרושתו, הדוגמנית קמילה חומס, טוענת כי הוא עזב אותה בשבילך טיני: "לעולם לא אבין את הנשים שמתעסקות עם גברים נשואים והורסות משפחות"
מערכת ice |  1
טיני (צילום אינסטגרם)
על כוכב הכדורגל הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד, רודריגו דה פול, עוברת שנה סוערת במיוחד. לפני מספר חודשים נחשף כי הוא החל ברומן עם הזמרת המפורסמת, טיני סטוסל, רגע אחרי שהוא התגרש מאשתו הדוגמנית קמילה חומס.
חומס זעמה אחרי שטענה כי דה פול התגרש ממנה לטובת סטוסל, והוא מצד שמר על שתיקה בנושא. השבוע החליט הכדורגלן שעבר מספיק זמן ושיתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם הזמרת בו הוא מנשק אותה וכתב: "תודה על הימים האלו". טיני הגיבה לו בחזרה: "אתה כל כך יפה".
קמילה האקסית כבר לא עוקבת ולא הגיבה מאחר והיא הייתה בטוחה שהסיבה לפרידה מבעלה לשעבר נעוצה ברומן החדש עם הזמרת הארגנטינאית. כשנפרדו כתבה: "לעולם לא אבין את הנשים שמתעסקות עם גברים נשואים והורסות משפחות". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגידות
    מאמי 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה העולם הוירטואלי. בחיים לא יספיק להם מה שיש בבית. גם נשים , וגם גברים כאחד. איכס לקחת לאישה את בעלה. או ההפך גם גברים לוקחים לבעלים את הנשים שלהם. כמה רוע איכססס
    סגור