עסקי ספורט

הריב בין אמבפה לניימאר גלש לרשתות החברתיות וזה נראה רע

קיליאן אמבפה חתם בקיץ האחרון על חוזה עתק בפ.ס.ז' והבטיח לקחת את הקבוצה קדימה, כעת נראה שהיחסים בינו לבין ניימאר עלו על שרטון ובצרפת לא רואים איך הסיפור הזה יגמר
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום צילום מסך אינסטגרם)
הקרע בין קיליאן אמבפה לבין ניימאר יוצא לתקשורת. בצרפת דיווחו אתמול (שני) כי הכוכב הצרפתי והקפטן – אמבפה ,דרש מההנהלה להיפטר מהכוכב הברזילאי. לאחר כמה ימים המידע הרגיש דלף והגיע לאוזניו של ניימאר שבאופן צפוי התעצבן ופתח במלחמה נגד אמבפה. במשחק הליגה האחרון של הקבוצה (ניצחוןו 2:5 על מונפלייה) תועד אמבפה מבצע תנועות ידיים עצבניות לעבר חברהו לקבוצה ולאחר מכן הפסיק לרוץ כשההתקפה של פ.ס.ז' הייתה בעיצומה.
תחילה דובר על מחלוקת בין השניים סביב מי יהיה הפנדליסט הקבוע, אך כעת הבהיר הכתב רומיין מולינה כי מדובר בקרע עמוק יותר בין שני הכוכבים הגדולים ביותר של אלופת צרפת.
 
בבוקר שלאחר המשחק בצרפת התעסקו רק ב"לייק" שסימן ניימאר בטוויטר לשני ציוצים שביקרו את אמבפה. באחד מהם נכתב: "היום ניימאר כבש פנדל ושוב השפיל את השוער. מנגד, אמבפה בעט פנדל גרוע והחמיץ. ואחרי המשחק? המאמן הצהיר שאמבפה יהיה הפנדליסט הקבוע. מה זה השטויות האלה?".
הציוץ השני שקיבל "לייק" מניימאר: "עכשיו זה רשמי - אמבפה יבעט את הפנדלים בפ.ס.ז'. ברור שזה קשור לחוזה שלו, כי אף אחד בעולם לא היה בוחר אותו כבועט הקבוע על פני ניימאר. זה רק מוכיח שאמבפה הוא הבוס של פ.ס.ז' בפועל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה