עסקי ספורט

מדוע מאמן כדורסל ישראלי תובע עשרות אלפי שקלים מקבוצתו?

מאמן כדורסל ישראלי תובע את מועדון צעירי זיכרון יעקב בטענה לפיטורים פוגעניים ונצלניים במיוחד לכאורה. בתביעה שהוגשה ונידונה בימים אלו מבקש המאמן 61,723 שקלים פיצויים. הסיפור המלא בפנים
מערכת ice | 
כדורסל (צילום אנספלאש)
מאמן כדורסל ישראלי תובע את מועדון צעירי זיכרון יעקב בטענה לפיטורים פוגעניים ונצלניים במיוחד לכאורה. בתביעה שהוגשה ונידונה בימים אלו מבקש המאמן 61,723 שקלים פיצויים על הלנת שכר/הלנת פיצויי פיטורים/הפרשי ריבית והצמדה. זאת בנוסף להוצאות משפט, שכר טרחת עוה”ד בתוספת מע”מ כדין.
על פי כתב התביעה המאמן הועסק כמאמן כדורסל במועדון צעירי זיכרון יעקב כמאמן קבוצת הקט סל ב’ לעונת 2020/21. לטענת התביעה, עבודתו המסורה הובילה להצעה להמשך העסקתו גם בעונה הבאה, אלא שלאחר 15 חודשי עבודה, באמצע עונת הכדורסל, פוטר המאמן לאלתר, וזאת מבלי שניתנה לו הודעה מוקדמת לכך וכן לא התקיים שימוע בעניינו.

בהמשך נטען כי במהלך תקופה עבודתו המאמן זכה לשבחים רבים בגין עבודתו הטובה ויכולותיו המקצועיות. בתום העונה, ולאחר שהועברה הבעלות על המועדון למנהלים חדשים, סוכם עמו כי לאור שביעות הרצון ממנו, הוא ימשיך כמאמן בקבוצת קט סל א’ ונערים ב’ מחוזית ושכרו יעמוד על 4,000 שקלים.
 
מספר חודשים לאחר תחילת עונת 2021/22 ומכירת המועדון, החלו חילוקי דעות רבים בינו לבין בעלי המועדון החדשים, אשר הובילו לזימון המאמן לשיחת שימוע. לטענת התביעה ההודעה על השימוע התקבלה בוואטסאפ ב-5.11.2021 והיא נקבעה להתקיים יומיים לאחר מכן, טווח אשר אסור על פי הנדרש בחוק. באותה השיחה הודיעו בעלי המועדון על פיטוריו המידיים של המאמן, עליהם החליטו מראש ובניגוד לסיכום עמו, באופן חד צדדי וללא מתן הודעה מוקדמת כנדרש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה