עסקי ספורט

מכבי תל אביב ועמי גרופ מחזקות את שיתוף הפעולה: "קשר חזק"

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הודיע על הארכת הסכם שיתוף הפעולה עם חברת עמי גרופ לעונה שנייה ברציפות. בהסכם החדש, עמי גרופ תקבל חשיפה מוגברת במהלך העונה הקרובה, עם פעילויות לקידום המותג באולם המשחקים ובפלטפורמות הדיגיטליות. שמעון מזרחי: "נשמח שהקשר ילך ויתהדק לעוד שנים רבות קדימה"
מערכת ice | 
מכבי תל אביב (צילום באדיבות DHL)
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הודיע על הארכת הסכם שיתוף הפעולה עם חברת עמי גרופ לעונה שנייה ברציפות. הטקס החגיגי לחתימת ההסכם התקיים לאחרונה במשרדי המועדון.
עמי גרופ, חברה מובילה בתחום הנדל"ן המניב בישראל, מחזיקה במרכזים מסחריים ובנכסים להשכרה ברחבי הארץ. אחד המרכזים הבולטים של החברה הוא מתחם עמי ב.ס.ר סיטי בפתח תקווה, שבו נחתם ההסכם הראשון אשתקד.
בהסכם החדש, עמי גרופ תקבל חשיפה מוגברת במהלך העונה הקרובה, עם פעילויות לקידום המותג באולם המשחקים ובפלטפורמות הדיגיטליות של מכבי תל אביב. החברה תהיה גם חלק מפרויקט Maccabi Spirit, היוזמה הקהילתית של המועדון.
במעמד החתימה נכחו מטעם עמי גרופ הבעלים שלומי נחאיסי, סמנכ"ל החברה ספיר גולברי, וחברי מחלקת השיווק והפרסום חן נחאיסי וגליה עובדיה. מטעם מכבי תל אביב השתתפו יו"ר המועדון עו"ד שמעון מזרחי, המנכ"ל מודי פלד, סמנכ"ל השיווק והמכירות דורון ג'מצ'י, ומנהלת השיווק והפרסום אפרת רינגל.
במהלך המפגש, פתחו שלומי נחאיסי ושמעון מזרחי בקריאה להשבת החטופים. "הנוכחות שלכם כאן והעובדה שאנחנו מאריכים את ההתקשרות בינינו מוכיחה קשר הדוק אלינו במכבי. אנחנו שמחים על כך ונשמח שהקשר ילך ויתהדק לעוד שנים רבות קדימה", ציין שמעון מזרחי.
שלומי נחאיסי חיזק את דבריו: "דיברנו על זה בשנה שעברה, ואנחנו אומרים גם היום: הקשר שלנו במשפחה למכבי הוא חזק, אנחנו אוהדי מכבי במקור, מגיעים למשחקים. אנחנו חלק ממכבי".
מנכ"ל המועדון מודי פלד התייחס לחשיבות טיפוח שחקני הנוער והדגיש את העבודה השוטפת בין עמי גרופ למכבי תל אביב במהלך העונה. פלד ציין את הצורך במעקב שוטף, משוב, ופיתוח השותפות העסקית לאורך זמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה