עסקי ספורט

איבדה את המדליה: המתעמלת האמריקאית שזכתה במדליית הארד

לאחר שג'ורדן צ'יילס המתעמלת האמריקאית זכתה במדליית הארד באולימפיאדת פריז, המדליה נלקחה ממנה לאחר שנבחרת אחרת ערערה על ניצחונה

מערכת ice |  1
אולימפיאדה (צילום shutterstock)
ג'ורדן צ'יילס מתעמלת אמריקאית זכתה במדליית ארד בתחרויות האולימפיות האחרונות, אך לאחר ניצחון זה והענקת המדליות, הנבחרת הרומנית ערערה לבית הדין לבוררות בספורט (CAS)  ומדליית הארד של צ'יילס נלקחה ממנה. הרומנים טענו שהמתעלמת האמריקאית קיבלה ציון גבוה מהציון שבאמת הגיע לה. אז למי תגיע המדליה של צ'יילס? למתאמנת אנה ברבוסו הרומנית שהגיע למקום הרביעי.
האמריקנים לא מתכוונים לעמוד מנגד, ועומדים לערער על ההחלטה של בית הדין לבוררות בספורט (CAS). הם טוענים שיש להם סרטון וידאו שמוכיח שהביצוע של צ'יילס היה ראוי והיא צריכה לקבל את המדליה בחזרה.
צ'יילס בפוסט באינסטגרם על המקרה: "ההחלטה מרגישה כמו חוסר צדק. זו מכה קשה לא רק לי אלא לכל מי שליווה אותי במסע למדליה". והוסיפה "בנוסף לשברון הלב, חוויתי מתקפה גזענית לא פרופורציונלית ברשתות החברתיות. זה דבר פסול שמכאיב לי בצורה קיצונית. הקדשתי את עצמי לספורט בלב טהור, עם נשמה טהורה, ואני גאה לייצג את התרבות שלי ואת ארצי".
והדגישה "אני נמצאת עכשיו בנקודה מאוד קריטית והמאתגרת בקריירה שלי. אעשה כל מאמץ  כדי להבטיח שצדק יעשה. אני מאמינה שבסופו של דבר האנשים שקובעים יקבלו את ההחלטה הנכונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החלטות צריכות להתקבל על המגרש
    גדעון 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקדים מסוכן, זה אוילי: תמיד ימצאונעו"ד מוכשר יותר המשופט אשר ימצא תירוץ לעירעור.
    סגור