עסקי ספורט

השחקנית האולימפית במתקפה על המשלחת הישראלית: "התסכול גדול"

אנסטסיה גורבנקו, ששבה לארץ מפריז, פרסמה הצהרה לתקשורת במהלכה שיגרה חיצי ביקורת כלפי הגורמים המקצועיים באיגוד השחייה: "הזכות לשחות בגמר אולימפי נמנעה ממני בגלל החלטת הצוות המקצועי"
דוד זולדן |  4
אנסטסיה גורבנקו (צילום צילום מסך ערוץ היוטיוב Vladimir)
אנסטסיה גורבנקו בביקורת נוקבת על המשלחת הישראלית: "הזכות לשחות בגמר אולימפי נמנעה ממני בגלל החלטת הצוות המקצועי".
אנסטסיה גורבנקו היא השחיינית הגדולה ביותר בהיסטוריה של ישראל ולמשחקים האולימפיים בפריז היא הגיעה עם ציפיות רבות. על אף הציפיות, גורבנקו לא הצליחה לעמוד במטרות האישיות שלה וסיימה את האולימפיאדה ללא אף גמר, למרות שהייתה לה את ההזדמנות. כזכור, היא סיימה במקום ה-9 בחצי גמר 200 מעורב אישי ופרישה של שחיינית אחרת אפשרה לה להתחרות בגמר, אך היא לא הספיקה לעשות זאת מכיוון שלא הגיעה לבריכה לשמש כשחיינית הרזרבה.
אנסטסיה גורבנקו, ששבה לארץ מפריז, פרסמה היום הצהרה לתקשורת בה שילחה חיצי ביקורת כלפי הגורמים המקצועיים באיגוד השחייה: "לצערי הרב לא הצלחתי להביא את יכולותי הטובות לבריכה ולא עמדתי בציפיות ובמטרות שהצבתי לעצמי", נכתב בהודעתה של גורבנקו. "התסכול גדול במיוחד לנוכח העובדה שהייתה לי הזדמנות להתחרות בגמר האולימפי ב 200 מטרים מעורב אישי ולאור החלטת הצוותים המקצועיים נמנעה ממני הזכות הגדולה לשחות בגמר אולימפי ולהמשיך ולייצג את המדינה. אני מקווה שכפי שאני בודקת את עצמי לאורך כל הדרך, כך יעשו גם הגורמים האחראים המנהלים אותי מקצועית". השחיינית הוסיפה כי היא "בטוחה שאלמד מהטעויות שביצעתי במהלך התחרות ואיישם את הלקחים במשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028 ובדרכי אליהם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    "השחקנית" האולימפית??
    א 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכוונתם ל"שחיינית" האולימפית, לא?
    סגור
  • 2.
    אז מה, הריצפה עקומה?
    אלי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל הצוותים המקצועיים לא הגעת לגמר 200 מ' מעורב אישי ובשאר המשחים לא הגעת למשחי הגמר בגלל הרעש של הקהל......ואת בעצם לא אשמה בשום כישלון שלך . קדימה , בלי תרוצים תתבגרי ותתגברי .
    סגור
  • 1.
    אין ספק שלא הגיעה מוכנה לתחרויות (ל"ת)
    דובי שור 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נידמה לי שגם אמאשך לא התכוננה מראש לבואך (ל"ת)
    שורי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור