עסקי ספורט

אבל במכבי חיפה: אחד מגדולי שחקני הקבוצה הלך לעולמו

חיים חזמוס ששיחק במכבי חיפה במהלך שנות ה-60 ובתחילת שנות ה-70 ורשם במדים הירוקים 121 הופעות בליגה ובגביע ונחשב לשחקן מוערך במיוחד ולאחד הגדולים שלבשו את מדי הקבוצה לדורותיה, מת בגיל 76 בלבד
מערכת ice |  1
חיים חזמוס (צילום אלבום פרטי)
מכבי חיפה קיבלה הודעה מרסקת במיוחד השבוע, לא על כר הדשא, כאשר נודע כי שחקן העבר של הקבוצה, חיים חזמוס, ששיחק בקבוצה לפני כ-50 שנה, הלך לעולמו בעקבות מחלה והוא בגיל 76 בלבד. 
חזמוס שיחק במכבי חיפה במהלך שנות ה-60 ובתחילת שנות ה-70 ורשם במדים הירוקים 121 הופעות בליגה ובגביע ונחשב לשחקן מוערך במיוחד ולאחד הגדולים שלבשו את מדי הקבוצה לדורותיה.

על פי הפרסום ב-ONE: "חזמוס הגיע לכל המשחקים של מכבי חיפה ונשאר אוהד הדוק של מכבי חיפה עד יומו האחרון. מועד הלוויה יעודכן בהמשך. אנו משתתפים בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך".
מותו מצטרף ללכתו של שוער מכבי חיפה לשעבר, בני דוידוביץ', שהלך לעולמו בגיל 94 בתחילת החודש האחרון. דוידוביץ' היה שוער הקבוצה בשנות ה-50 והוא אביו של שוער העבר ניר דוידוביץ' שכיום עובד כמאמן השוערים של הפועל תל אביב מהליגה הלאומית, ששיחק במכבי חיפה תקופה ארוכה וגם עמד בשערה של נבחרת ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד הגדולים ? חזמוס
    פיני הירוק 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם כל הצער על מותו ,כמי שראה אותו משחק ,היה שחקן בינוני מינוס ,גדול ? כן בגוף ,היה חזק וגדול , אבל מגדולי השחקנים ? ממש לא ,סורי חזמוס
    סגור