עסקי ספורט

דרמה בספורט הישראלי: שחקן "מוכר מאד" נסחט - 5 חשודים נעצרו

במסגרת מה שהחל כחקירה סמויה והפך הבוקר לחקירה גלויה, חמישה חשודים בקשירת קשר לסחיטת שחקן "מוכר מאד", על פי המשטרה, מקבוצת הכדורגל מכבי חיפה ואחרים
מערכת ice | 
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
תופעת דמי החסות והסחיטה לא פוסחת גם על הספורטאים. משטרת ישראל פרסמה היום (שלישי) אודות מעצרם של חמישה חשודים, במסגרת חקירה שהחלה כסמויה והפכה הבוקר לגלויה, אשר בוצעה על ידי היחידה המרכזית של מחוז חוף, יחד עם כוח שוטרי מג"ב חוף.
החמישה נעצרו בחשד לקשירת קשר לסחיטתו של שחקן כדורגל מקבוצת מכבי חיפה, אותו הגדירה המשטרה כ"מוכר מאד". בנוסף, על פי הודעת המשטרה ישנם אחרים שנפגעו כתוצאה מהעבירות, כגון בעלי עסקים.
את החקירה הוביל רפ"ק איימן ברכאת מימ"ר חוף, והיא כאמור החלה כסמויה, עם קבלת המידע בדבר הסחיטה, והפכה כאמור הבוקר לגלויה עם מעצר החשודים. במשטרה אמרו כי במהלך החקירה הסמויה, הפעילו בלשי ימ"ר חוף אמצעים סמויים על מנת להתחקות אחר החשודים והבוקר, עם שחר, המאמץ  "נשא פרי".
על פי המשטרה: "חמשת החשודים חשודים בקשירת קשר לביצוע פשע, סחיטת דמי חסות ואיומים. נאספו ראיות כנגדם הקושרות אותם למעשים המיוחסים להם ובמהלך היום תבקש המשטרה לאריך את מעצרם. שחקן מכבי חיפה ימסור עדות בנושא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה