עסקי ספורט

דיוויד בקהאם זכה בתביעת ענק: מי ישלמו לו כ-300 מיליון דולר?

דיוויד בקהאם, זכה בתביעת ענק שהגיש נגד קבוצה של רמאים, שמכרו זיופים ברשת של המותג שלו DB Ventures
מערכת ice | 
דיוויד בקהאם (צילום יוטיוב/ Sky Sports Football)
דיוויד בקהאם, אחד הכוכבים הגדולים בתולדות הכדורגל העולמי ובכלל, ומי שמשמש כיום כבעלים של קבוצת אינטר מיאמי בכדורגל בה מככב לא אחר מאשר ליאו מסי, זכה ב-240 מיליון ליש"ט (כ-300 מיליון דולר).
על פי פרסומים בתקשורת האמריקאית, בקהאם זכה בתביעה מתישה שמתנהלת מזה מספר שנים נגד מספר רמאים שמכרו זיופים ברשת של המותג שלו DB Ventures. בתביעה נטען כי אותם נאשמים השתמשו בשמו על מוצרים שמכרו דרך אתרים ברשת כמו ביגוד, בשמים ואקססוריז. 
כעת, בית המשפט החליט לפסוק לטובתו סכום עצום של כ-300 מיליון דולר, זאת בנוסף לכך שכל החשבונות והנכסים של אותם נאשמים הוקפאו. כזכור, לאחרונה עלתה ב"נטפליקס", סדרה על חייהם של בני הזוג אולי הנוצצים ביותר בעולם - דיוויד וויקטוריה בקהאם, ורגע לפני ההשקה של הסדרה, התראיין בקהאם ל ל"דיילי טלגרף" וסיפר בין היתר על התקופה השחורה בחייו. תקופה שבה הוא סבל מדיכאון קשה.
הכוכב סיפר כי "זה קרה וזה משהו שלא הייתי מוכן להודות בו. גדלתי עם אבא שכשאמרתי ש'אני מרגיש לא טוב', הוא אמר לי 'ילד, אתה צריך להתגבר'. אבל הייתי מדוכא. לא אכלתי, לא ישנתי, חייתי מיום ליום עם מחשבה של מה יקרה הלאה. היו אנשים שאמרו שאני צריך לעזוב את המדינה. זה היה קשה".
במשך הריאיון, בקהאם נשאל האם הלך לטיפול והוא ענה: "מעולם לא. אנשים העירו לי על זה ואני חושב שטיפול פסיכולוגי הוא רעיון טוב. היום אתה שומע יותר על ספורטאים שהולכים לטיפול וזה עוזר, אבל אני גדלתי במזרח לונדון. כשאני אמרתי לאבא שלי שאני צריך טיפול, הוא היה שואל 'בשביל מה?'. אז הורדתי את הראש ועבדתי קשה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה