עסקי ספורט

נחשפה עדותו של הכדורגלן שהרביץ לאליאל פרץ: "עלבונות באופי גזעני"

אירוע אלים התרחש במרכזו של משחק כדורגל בקפריסין, שבו השחקן לואי דה לוקאס הניף אגרוף לפניו של השחקן הישראלי אליאל פרץ, היום הוא חושף את הסיבה לכך: "מעולם בקריירה המקצועית שלי לא חוויתי רמה כזו של גזענות מילולית על המגרש"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
שבוע שעבר (רביעי), עלה אליאל פרץ על הדשא באצטדיון בקפריסין למשחק רבע הגמר שרבים חיכו לו, אך מה שתפס את תשומת הלב, לא היה המשחק עצמו, אלא האלימות הפיזית שהתרחשה בין פרץ לבלם הדומיניקני, לואי דה לוקס, שניות לאחר שריקת הסיום, כשנתן דה לוקאס אגרוף לפרץ מול כולם, ואז בעט בו במקום בכדור. 
לאחר המקרה האלים, דווקא פרץ הוא זה שספג כרטיס אדום. כעת, הבלם מתנצל בטוויטר על האירוע בפוסט ארוך שבו הוא מסביר את המעשה הנמוך: "אני בכנות מתנצל על האירוע שאחרי משחק הגביע. המעשים שלי היו בלתי מקובלים וחסרי מקצועיות, ואני רוצה להתנצל קודם כל בפני שחקן הכדורגל השני, אך גם בפני כולם על התנהגותי הפזיזה".
עוד הוסיף דה לוקאס על המקרה: "במהלך המשחק ספגתי שוב ושוב עלבונות חוזרים ונשנים בעלי אופי גזעני ואישי. אינני רוצה לתת כל בסיס למילים שנעשה בהן שימוש נגדי, כיוון שאני מקווה להמשיך הלאה. מעולם בקריירה המקצועית שלי לא חוויתי רמה כזו של גזענות מילולית על המגרש".
"התסכול וההשפלה שחשתי ערפלו את שיקול דעתי ואת מחשבתי. התגובה שלי הייתה ניסיון גרוע ביותר לעצור את מה שקרה לי", המשיך הבלם. "כבר הגשתי תלונה במשטרת קפריסין בעזרת עורך הדין שלי וכבר התחלתי בתהליך דיווח על ההתנהגות הגזענית נגדי לרשויות המוסמכות של "קופ", אופ"א ופיפ"א", סיים את הפוסט דה לוקאס על המקרה המצער. 
 
לאחר התקרית שנגמרה מהר בעזרת חברי הקבוצה של דה לוקאס שרצו להפריד ולהחזיק את הבלם עד שיירגע, כתוצאה מכך שניהם הורחקו מהמגרש וקיבלו כרטיסים אדומים על ידי השופט האיטלקי לוקה זופרלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה