עסקי ספורט

אמיר כבירי חוזר להפועל ת"א? העסקה ב-5.5 מיליון שקל נחשפת

אמיר כבירי, איש העסקים ששימש בעבר כבעלים של הפועל ת"א, שבתקופתו המועדון נקלע לחובות של 50 מיליון שקל ונכנס להליך פירוק, בדרך חזרה לאדומים, הפעם בתור ספונסר ראשי. יעביר 5.5 מיליון שקל לתקופה של 4 עונות
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
אמיר כבירי, מי ששימש כבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב ומשמש כיום כבעלים של קבוצת זרינסקי מוסטאר הבוסנית, בדרך חזרה לאדומים, הפעם כספונסר ראשי. כך פורסם הבוקר (שני) ב-YNET.
איש העסקים הישראלי על סף סיכום עם הנהלת המועדון האדום בראשות האחים מינצברג, אחרי שנפגש עם דיוויד ומייקל מינצברג ועם המנכ"ל עמית פסט. במסגרת ההסכם עם האדומים הוא עשוי לחתום על חוזה ל-4 עונות, בהן יעביר לאדומים 5.5 מיליון שקל, כלומר 1.3 מיליון שקל לעונה.
כבירי מזמש כבעלים של חברת האלומיניום "אלומיני", שנחשבת לחברת האלומניום המובילה בבלקן. כזכור, כבירי שימש בעשור הקודם כבעלים של הפועל ת"א, תקופה שתיזכר כקשה ביותר בתולדות המועדון האדום מתל אביב.
בתקופתו, המועדון נקלע לחובות של 50 מיליון שקל ונכנס להליך של פירוק, במסגרתו ירדו לקבוצה 9 נקודות מהטבלה, ובסופו של דבר היא ירדה לליגה הלאומית. כבירי העמיד ערבויות לבקרה התקציבית, ומה שהסתבר בסוף שמדובר בערבויות על אוסף יצירות אמנות, בהם פסלים רבים. האם הפעם זה יתברר כהצלחה? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה