עסקי ספורט

שגיב יחזקאל בדרך לתביעת ענק: "מקל בגלגלים, פצע פתוח"

לאחר שעזב בסערה את קבוצת אנטליהספור הטורקית בעקבות המחווה שביצע לנפגעי 7 באוקטובר, גורמים בסביבתו אומרים כי הוא רואה במועדון כאחראי על כל נזק שיקרה לו - ולפיכך מתכנן להגיש תביעת ענק על מלוא שכרו ועוגמת הנפש שנגרמה. בתקשורת הטורקית עקצו: "אנטליהספור אף פעם לא סבלה כפי שהיא סובלת עכשיו"

מערכת ice | 
שגיב יחזקאל בנתב"ג (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
יותר מחודש לאחר שהתפוצצה פרשת שגיב יחזקאל, שעזב את קבוצת אנטליהספור הטורקית בעקבות המחווה שביצע לנפגעי 7 באוקטובר לאחר אחרי שער שכבש ביד רמה, השחקן מתכנן להגיש תביעת ענק על מלוא שכרו ועוגמת הנפש שנגרמה לו. אם לא יהיה הסכם מול המועדון בימים הקרובים, יגיש את התביעה ללא היסוס.
על פי חשיפת אתר ONE, יחזקאל רואה במועדון כאחראי על כל נזק שיקרה לו. יחזקאל שבסך הכל הביע הזדהות עם החטופים והנרצחים, במה שגרם לשחרורו, ביקש לקבל את מלוא שכרו בטענה לעוגמת נפש ופגיעה בשמו הטוב. כרגע אנטליהספור מסרבת לדרישתו, כשהיא מאמינה שהשחקן הוא זה שגרם לה לנזק התדמיתי ולא הפוך.
 
פאתיח גורצ’ו, סגן נשיא הקבוצה, אמר: “המועדון, העיר והמדינה נפגעו עמוקות מהמקרה הזה. חייבים לקבל זאת, אחרי הכל מדובר במקרה בודד ובפצע פתוח שאנחנו בתור מועדון מנסים לסגור. ברור לכולם מי מרוויח מכך שהפצע עדיין פתוח... מיטב האנשים שלנו והיועצים המשפטיים עובדים ימים כלילות בכדי להבטיח שמירה על האינטרסים של הקבוצה במקרה הזה – לא משנה מה”.
  
בתקשורת הטורקית עקצו: “אנטליהספור אף פעם לא סבלה כפי שהיא סובלת עכשיו משגיב יחזקאל. בישראל הוא התקבל כגיבור, אבל הוא הגיש תביעת פיצויים שסיבכה את המועדון. בקבוצה מאמינים שהאירוע הזה הוא מקל בגלגלים”.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה