ויראלי

לימון בן 285 שנה התגלה במכירה פומבית: בכמה הוא נמכר?

לימון בן 285 שנה התגלה בתוך ארון מהמאה ה-19 שהובא למכרז מכירות פומביות באנגליה בסופו של דבר, הוא נמכר בלמעלה מ-1,700 דולר. אז מה כל כך מיוחד באותו לימון?
מערכת ice | 
הלימון (צילום @Brettellsauctions)
לימון בן 285 שנה התגלה בתוך ארון מהמאה ה-19 שהובא למכרז המכירות הפומביות ברטלס בשרופשייר, בריטניה, למכירה פומבית. הארון הובא ממשפחה שירשה אותו מהדוד שנפטר לאחרונה.
למעשה, הלימון כל כך סיקרן את האנשים שהגיעו למכירה הפומבית, שהוא בעצמו נמכר במכירה פומבית בסכום של 1,786 דולר (כ-6,500 שקל). נוסף על כך, הארון, שנרכש בעבר ב-41 דולר נמכר כעת ב-1,805 דולר. אז איך גילו את אותו לימון בארון מהמאה ה-19? ובכן, מומחה שהגיע למקום צילם את הארון, ולפתע מצא בתוכו מה שהגדיר חפץ מוזר למראה בצורת כדור מתגלגל. את החפץ הזה הוא מצא בתוך מגירה שהייתה בארון.
והשאלה החשובה ביותר - איך בכלל ניתן לדעת שמדובר בלימון בן 285 שנה ולא בסתם לימון שנרקב בארון בשנים מאוחרות יותר? ובכן, אותו לימון עתיק שנמצא בתוך הארון הגיע עם מסר מסתורי עליו. על הלימון היה כתוב: "ניתן על ידי מר אי בקסטר למיס P Lu Franchini ב-4 בנובמבר 1739. על פי דיווח ב"סאן" הבריטי, ההערכה היא שמדובר בלימון של אדם הודי שהגיע בהפלגה לאנגליה כמחווה רומנטית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה