ויראלי

מיכל הקטנה חושפת מדוע כמעט התגרשה: "נהיה קטע מפגר"

בראיון מפתיע סיפרה כוכבת הילדים: "אני לא חושבת שעשיתי משהו לא בסדר, אני חושבת שזה מאוד בריא. אין זוג שלא חווה משבר. החיים של שנינו מאוד אינטנסיביים, ניר מאוד עמוס בעבודה שלו וגם אני, מיכל הקטנה זה 100% אני. לכל דבר יש מחיר, גם לזה"
מערכת ice |  1
מיכל ויצמן, ניר ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
בחודש יולי 2023, מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר וייצמן החליטו להיפרד אחרי 25 שנים ביחד ו-16 שנות נישואין. אבל לפני חודשים, הזוג שהיה כבר פרוד מספר חודשים היה נראה בדרך לרבנות, הודיע כי החליט להשאר ביחד. בראיון עומק למאקו, הסבירה מיכל מה גרם להכל.
על המשבר בזוגיות עם ניר ויצמן בעלה סיפרה: "אני לא החלטתי לשתף, לא חשבתי על זה. מלא שאלו איפה ניר, אז אלתרתי ואמרתי שאני לא יודעת. הוא לא היה בבית, היו מלא שמועות וכולם התקשרו אליי, זה הגיע למצב שזה נהיה קטע מפגר. אני לא חושבת שעשיתי משהו לא בסדר, אני חושבת שזה מאוד בריא. אין זוג שלא חווה משבר. החיים של שנינו מאוד אינטנסיביים, ניר מאוד עמוס בעבודה שלו וגם אני, מיכל הקטנה זה 100% אני. לכל דבר יש מחיר, גם לזה"
בצל מלחמת חרבות ברזל ואחרי לא מעט סטוריז קשים שהעלתה כוכבת הילדים שסיפרה על תחושותיה בצל הפרידה, פורסם כי השניים חזרו לחיות יחד, ושוב חיים באותו הבית. אחרי לא מעט חודשים של בילויים משותפים רק עבור הילדים, ויצמן לקח חלק פעיל ביום ההולדת של התאומים של הזוג ושם כבר היה נראה שהם ביחד.

למי שכבר הספיק לשכוח, רק בחודש אוגוסט האחרון, במהלך אחת השבתות היא העלתה סטורי בו היה ניתן לראות את ויצמן לצדה ועם הילדים. לא מעט עוקבים כבר פינטזו על קאמבק ושאלו את כוכבת הילדים אם יישרו את ההדורים.
בסביבתה של כוכבת הילדים טענו בזמנו כי אין שום קאמבק, אבל הם ממשיכים להתראות למען הילדים: "אני וניר תמיד נשאר משפחה", הבהירה כוכבת הילדים, כעת כבר יש בשורות טובות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשביל הילדים
    שלומציון 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב עשיתם, שמרו על הילדים! אם אתם במשבר הם בסופר משבר ,הגנו עליהם למען עתידם.
    סגור