ויראלי

מנחת הטלוויזיה הישראלית ובעלה ניצלו ממוות: "איפה עושים הגומל?"

לירון כוהנה דיברה על רסיסי הרקטה שנחתו על הרכב של בעלה גיא גיאור, וסיפרה כי היא הייתה איתו, אך הם החליטו לנסוע ברכבים נפרדים: "הייתה כאן שמירה. היינו ביחד. זה פספס אותו במטר. תודה לאל הכל בסדר. איפה עושים הגומל"
מערכת ice | 
לירן כוהנר גיאור (צילום ליאור קסון)
כוכב "הישרדות" המיתולוגי, הדוגמן והשחקן גיא גיאור, שנשוי למנחת הטלוויזיה לירן כוהנר, חשף השבוע כי באחד המטחים שנורו מעזה לגוש דן, הוא ניצל ברגע האחרון אחרי שרסיס עצום נחת על רכבו רגע אחרי שיצא ממנו בעקבות האזעקות.
כוהנר העלתה היום (שלישי) סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא סיפרה על רגעי האימה, ואיך היא ובעלה ניצלו בנס ממוות בטוח: "אני רק כאן כדי להגיד שעכשיו תודה לאל הכל בסדר. תודה לאל שזו באמת הייתה פגיעה ברכוש כי זה היה מאוד מאוד קרוב", אמרה תחילה.
"הייתה כאן שמירה. היינו ביחד. נסענו בשתי מכוניות. גיא הגיע מהמילואים למשהו שהיה לנו והוא גם אמור לחזור למילואים. כל אחד עמד בפקק בשלב אחר של הפקק. בבקשה, תשמרו על ההנחיות ותישארו במרחבים המוגנים. אל תמהרו לצאת החוצה". לסיום אמרה: "זה פספס אותו במטר. תודה לאל הכל בסדר. איפה עושים הגומל?".
כזכור, גיאור סיפר על רגעי האימה: "השמיים מעוננים, לא ראינו אותם באופן ברור. לפתע הייתה את הנפילה של הרסיס, והוא חתך את דופן ימין של הג'יפ. הייתי מטר מהפגיעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה