ויראלי

גיא לרר מובך ברשת: "אתה אמיתי? התהפך עליו מזמן"

לאחר שלרר כתב: "הסופר אייל מגד, תומך בולט של נתניהו, מתהפך ומסביר באולפן למה הוא כבר לא רואה בו שום דבר טוב", ריקלין כמו גם מני אסייג העמידו אותו על טעותו
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך "הצינור" רשת 13)
מגיש 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר, העלה לטוויטר שלו, רגע לפני התכנית אמש (שבת) פרומו לכתבה שמדבר על תומך לכאורה של נתניהו שמסביר מדוע הוא כבר לא תומך בו, אלא שהעוקבים שלו, כולל כמה מוכרים נאלצו "לעדכן אותו".
לרר כתב: "הסופר אייל מגד, תומך בולט של נתניהו, מתהפך ומסביר באולפן למה הוא כבר לא רואה בו שום דבר טוב. סמי עובייד מעזה, עד כמה אותנטיות הפגנות האזרחים נגד חמאס. אריק וייס במעוזי הליכוד בניסיון להבין לאן נושבת הרוח וגם גם תיעוד בלעדי שצילמנו בעצמנו של דקל קורס".

שמעון ריקלין הגיב לו: "חחחחחחחחחחח, אתה אמיתי? אייל מגד כבר מזמן מזמן לא תומך בנתניהו. התהפך עליו כבר מזמן מה חידשת. מחר תביא את לימור לבנת שמתכוונת לעזוב את הליכוד".
גם מני אסייג הגיב לפרסום של לרר: "תגיד גיא, מעוזי הליכוד זה כמו של החיזבאללה? האם יושבי המעוזים מסתתרים בבונקרים מבוטנים והאם גם להם יש טילים מדויקים?", הבדיחה על חשבון לרר המשיכה ואחר כתב: "צריך להיות כתב רכילות של גיא פינס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ילדון יוטיוב שלבש חליפה נותר ילדון יוטיוב
    מפוהק 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדול עליו משהו מעבר לסרט7ני חתולים.
    סגור