ויראלי

נזק כבד לאלין כהן: התקרה בביתה התמוטטה וקרסה

התקרה בבית שבו מתגוררת אלין כהן עם משפחתה התמוטטה ונזק כבד נגרם למבנה. מירי כהן סיפרה: "טוב תקשיבו, אני באתי הביתה לבשל, אני שומעת בום רציני והתקרה נפלה"
מערכת ice | 
אלין כהן (צילום יוטיוב/ גיא פינס)
אחרי שאשת העסקים וכוכבת הרשת בת ה-22 אלין כהן, הובהלה בשבוע שעבר לבית החולים, לאחר שחשה ברע, סבלה מהתעלפויות ומכאבי ראש חמורים. אלין אושפזה במחלקה הנוירולוגית בבית החולים הלל יפה להמשך בירור וקבלת טיפול רפואי ותיאלץ להיעדר ממשלחת הסברה מישראל לניו יורק שאיתה הייתה אמורה לטוס בתחילת השבוע, אירוע חמור לא פחות קרה בבית של אמה, מירי.
התקרה בבית שבו מתגוררת אלין כהן עם משפחתה התמוטטה ונזק כבד נגרם למבנה. מירי כהן סיפרה: "טוב תקשיבו, אני באתי הביתה לבשל, אני שומעת בום רציני והתקרה נפלה".
 
עוד היא כתבה בסטורי אחר שהעלתה: "תודה על הכל, על נס גלוי שקרה לנו. כל התקרה התמוטטה, בלי שום רמז לפני כן, הרעש היה מפחיד, הייתי בטוחה שנכנס לי טיל הביתה". בינתיים, אלין כהן נמצאה כסובלת מדלקת קרום המוח. בעקבות כך, כהן תישאר בתקופה הקרובה בבית החולים צורך השגחה, טיפול ומעקב.
בשבוע האחרון, מירי כהן, העלתה סדרת סטורים מבית החולים, לצדה של בתה שמאושפזת, שם חשפה את מצבה הרפואי של בתה. בסטורי הראשון כתבה: "אלין מאושפזת מיום שני בבית החולים, אנחנו עוברים ימים לא פשוטים, ואני מבטיחה בהמשך היום לעדכן בהכל ולשתף".
בהמשך, העלתה כהן סטורי נוסף, בו חשפה כי ישנה עם בתה במיטה בבית החולים: "אני ישנה (אתן יודעות מזה ישנה בלי להירדם?) איתה במיטה כבר שלושה ימים מתמרנת בין הבית לבית החולים, מאחלת בריאות לכולם אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה