ויראלי

גיא הוכמן מסתבך: זו הסיבה לתלונה שהוגשה נגדו

הגר סידס הפעילה ברשתות החברתיות חושפת שהגישה תלונה נגד גיא הוכמן עקב התכנים שהוא מעלה ברשתות החברתיות עם מדי צה"ל: "טיפשות בעיקר"
מערכת ice |  1
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
הגר סידס, הפעילה ברשתות החברתיות צייצה אתמול (שישי), שהגישה תלונה נגד גיא הוכמן לדובר צה"ל בעקבות התוכן שהוא מעלה במדי צה"ל וכתבה: "ערב טוב דובר צה"ל, אתם יכולים להוסיף את הציוץ הנוסף של גיא הוכמן לתלונה שהגשתי על התוכן שלו כשהוא לובש מדי צה"ל".
הקומיקאי גיא הוכמן, שהתגייס מתחילת המלחמה כדי לשמח חיילים מכל הארץ, מצטלם עם מדי צה"ל ומעלה פוסטים ופרסומים שגוררים המון תגובות שנויות במחלוקת, שבהם בעיקר הוא מדבר על שיטוח עזה ושליטת ישראל ברצועה. 

בציוץ שהעלה לטוויטר וגרם להגר סידס להגיב לו, כתב הוכמן: "מסר לדרום אפריקה. האג שמח, ממשיכים בלחימה בכל הכוח. בלי הומניטרי, בלי רחמים, עם ביצים". הכוונה של הוכמן היא שהוא פונה לדרום אפירקה בעקבות המשפט שהתנהל בהאג נגד ישראל, הוכמן יוצא נגד סיוע הומניטרי לעזה. 
 

הגר סידס היא לא הראשונה שיוצאת נגד גיא הוכמן בעקבות אמירותיו, העיתונאי חיים לוינסון התבטא גם הוא נגד הוכמן בעקבות אמירותיו נגד מיה קאליפה: "אתה התינוק שמתלהב מ"גנג בנג" כאילו הוא כה חתרני. אם היא הייתה שמה עליך, אתה הראשון שהיה טס אליה על ארבע וזוחל כאילו אתה בחוף של עזה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העם אוהב את הוכמן הציוני. לא שונאי הציונות ועם ישראל
    בשם בן גוריון 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שונאינו מבפנים כועסים ומזהמים ומאתרגים את הפושעים נגד העם והלוחמים. כהרגלם. על הנבזה שונא ישראל לוינסון- מיותר להכביר מילים
    סגור