ויראלי

סאבלימינל מגיב להאשמות נגדו בסרטון משעשע: "האמת תצא לאור"

אחרי שנטען כי הראפר עלה על הגדר בבית הספר של בנו, שם הייתה לו תקרית עם המורה, אחרי שטען כי הוא מתעלל בבנו, קובי שמעוני העלה סרטון משעשע שמשחזר את "הקפיצה על גדר בית הספר": "האמת תצא לאור"
מערכת ice |  1
סאבלימינל (צילום יוטיוב/ חדשות 13)
אחרי התקרית עם המורה של בנו, הראפר סאבלימינל, קובי שמעוני, נחקר אמש (ראשון) באזהרה במשטרה, ואף הגיש תלונה נגד המורה של בנו הקטין יונתן על התעללות, ובנוסף נגד מנהלת בית הספר שלו, בטענה שהיא הפרה חובת דיווח.
בתלונה שהגיש סאבלימינל נכתב בין היתר כי: "מרשנו זועק את זעקת בנו הקטין ושחייו הפכו לגיהינום רצוף אלימות, השפלות, צרחות והקנטות מצד ילדים בבית הספר והמתלונן עצמו. מרשנו לא יאפשר שבנו יהיה הקורבן הבא של מערכת החינוך הישראלית שבה מתחנכים ילדים שעבורם כל יום בבית הספר הוא גיהינום עלי אדמות. לא עוד".
 
בחלק מהדיווחים נטען כי הראפר טיפס על גדר בית הספר, וסאבלימינל, שהכחיש את הדברים, העלה היום סרטון משעשע במיוחד לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא צועק לחברו "רוצה לראות אותי קופץ את הגדר? תסתכל עליי בוא". 
בשלב זה סאבלימינל מלטף את הבטן שלו, רץ לכיוון הגדר ומזנק עליה בצורה משעשעת במיוחד, כאשר חבריו ברקע מתפוצצים מצחוק. אחד מחבריו אף אומר ברקע: "לא זה לא אמין? למה הכתבה לא אמינה?", וסאבלימינל השיב: "לא אמין". 
על רקע הסרטון שהעלה הראפר הוא צירף אימוג'י של דב פנדה, אותו הוא כאילו חיכה תוך כדי שהוא רץ לגדר בתנועות ליטוף הבטן, ואף כתב לצד הסטורי כי "האמת תצא לאור". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אותו הוא חיקה, לא חיכה... (ל"ת)
    שוש 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור