ויראלי

סתיו קצין מסכמת את 2023 ונחשפת באומץ: "סיוט מתמשך"

כוכבת האח הגדול סתיו קצין, סיכמה את השנה החולפת בפוסט נוקב וחשוף באינסטגרם. "זה סיוט מתמשך. מה-7.10 אנחנו בשואה של שנות האלפיים, הכל נראה אחרת ולא קרוב מלהסתיים. כולנו צריכים להיות הכי חזקים שאפשר", סיכמה הדיירת האהובה

מערכת ice | 
סתיו קצין בתכנית האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
זוכרים את הימים בהם כוכבת "האח הגדול", סתיו קצין הסעירה את הרשת והתראיינה בדמעות על העובדה כי לא זכתה במקום הראשון? ובכן, הימים האלו עברו ונראה כי קצין קיבלה לא מעט פרופורציות לחיים מאז אותה שבת ארורה ב-7 לאוקטובר. 
בפוסט ששיתפה באינסטגרם, כתבה קצין: ״2023 ביי ביי, איך אני בכלל מתחילה לסכם אותך?. אם אתחיל מהסוף הרי שכולנו כבר לא נהיה אותו דבר לעולם, הכאב והבכי שהפכו לשגרה שלא מתרגלים אליה ימשיכו ללוות אותנו לאורך זמן רב, אולי אפילו לתמיד".
עוד הוסיפה הכוכבת על חוויותיה מהריאליטי: "אלך אחורה כדי לנסות להבין מה עברתי בשנה הזאת, היא התחילה בכלל בשגרה הרגילה שלי, ואז מצאתי את עצמי בתחילת מאי מגשימה חלום של שנים ונכנסת לבית האח הגדול". 
לקראת סוף הפוסט, כתבה קצין על תחושותיה מהמלחמה: "ואז הגיע ה-7.10 השואה של שנות האלפיים, ומשם פתאום הגיעו תובנות חדשות, פרופורציות אחרות, הכל נראה אחרת, הסיוט המתמשך הזה שנכפה עלינו לא קרוב להסתיים ואנחנו כולנו צריכים להיות הכי חזקים שאפשר ולדעת שבסוף בסוף, עוד יהיה פה יותר טוב ולשנה החדשה אנחנו מחכים לחטופים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה