ויראלי

עשה את צרכיו באמבטיה: הספורטאי זכה בתחרות - ואז קרה הדבר הבא

שחמטאי בן 48 הצליח לגבור על עשרות מתמודדים, אלא לאחר שחגג את נצחונו בערב שתייה, עשה מעשה שלא יעשה במקלחת של בית המלון. האגודה שללה ממנו את האליפות ואת כספי הזכייה בעקבות "שייבוש הסדר הציבורי" ו"התנהגות לא נאותה". וגם זה לא הסוף
מערכת ice | 
אמבטיה (צילום freepik)
סיפור ביזארי במיוחד התרחש בתחרות שחמט בסין. השחמט, כך אומרים, הוא אחד מענפי הספורט המופרעים ביותר בעולם, שלא כמו התדמית האפרורית המיוחסת לו. יאן צ'נגלונג. שחמטאי בן 48 הצליח לגבור על עשרות מתמודדים באליפות שיאנג-צ'י (שחמט סיני) ולזכות בפרס הגדול - 100,000 יואן (כ-51,000 שקל). 
אלא שלרוע מזלו, התואר והפרס נשללו מצ'נגלונג, ולא תאמינו מאילו סיבות. ביום שני השבוע הוציאה אגודת השיאנגצ'י הסיני (CXA) הודעה לפיה הם שוללים ממנו את תואר האליפות ואת כספי הפרס שלו בעקבות טענות על "שיבוש הסדר הציבורי" ו"התנהגות לא נאותה". יאן החליט לחגוג את נצחונו בערב שתייה עם חבריו, ודווח כי הוא עשה את צרכיו באמבטיה של חדר המלון.
 
"יאן הזיק לרכוש המלון", אמרו באגודה, "הוא הפר את הסדר הציבורי ופגע במוניטין של השחמט הסיני". כאילו שלא די בכך, לאחר ניצחונו נפוצו שמועות על כך שהוא רימה באמצעות חרוזים אנאליים רוטטים, שהופעלו על ידי סייען שהפעיל אותם באמצעות אותות אלחוטיים. יש מי שחושד שהוא עשה מה שעשה על מנת להיפטר מן המכשיר.
יאן הכחיש את ההאשמות, ובאגודה נמסר כי לא ניתן להוכיח אם הוא רימה או לא. ובכל זאת, מצאו לנכון לשלול ממנו את התואר ואת הפרס הכספי בעקבות פגיעה ברכוש המלון. מסתבר שהסיפור האנאלי של השחמט נפוץ למדי: רק לפני כ-3 חודשים דיווחנו לכם על הנס נימן, שהואשם שרימה במשחק באופן דומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה