ויראלי

קניה ווסט מפסיד 4 מיליון דולר על אחוזת הפאר שלו: זו הסיבה

אחד האנשים המדוברים ביותר בעולם כרגע, קניה ווסט, מעמיד את הבית המפואר שלו למכירה, אבל כמו שאנחנו מכירים אותו, יש פה טוויסט לא קטן. זה לא בדיוק בית רגיל. את הבית הוא קנה ב-57 מיליון דולר, מה גרם לו למכור אותו "רק" ב53 מיליון?

מערכת ice |  5
קניה ווסט מפסיד (צילום shutterstock)
תאהבו אותו או תשנאו אותו, קניה ווסט הוא אחד השמות החמים ביותר בעולם כרגע, מכמה סיבות, אמירות אנטישמיות שאמר לאחרונה, האלבום שהוא עומד להוציא בקרוב, ועכשיו - מעמיד את הבית שלו למכירה.
אז קניה מעמיד את בית הפאר שלו במאליבו למכירה, אותו קנה בשנת 2021 בעלות של כ- 57.3 מיליון דולר, אך הוא עומד להפסיד כ-4 מיליון דולר במכירה הזו, עקב שינויים קיצוניים שעשה בבית.
את הבית עיצב יחד עם המעצב היפני טדאו אנדו, ועל המכירה שלו אחראי מתווך הנדל"ן ג'ייסון אופנהיים. הבית מתפרש על כ-370 מטר רבוע, עם נוף יפהפה לים מכל חדר בבית, אבל בכל זאת, מומלץ לחשוב פעמיים לפני שאתם קונים מקניה את הבית, בכל זאת, לא שכחנו במי מדובר.

אז מה הקאצ'? קניה תכנן להפוך את הבית לבונקר, מקלט פצצות. מה שאומר שבשיפוצים, הוסרו המון פרטים סטנדרטיים לבית שפגעו בשווי הנכס, כמה סטנרדטיים? החלונות הוסרו, תשתיות החשמל והצנרת הופסקו. ויש האומרים שקניה גם תכנן לבנות מגלשות בבית במקום מדרגות. קניה טען שהוא רוצה לגור בבית כזה כדי "להתחבא ממשפחת קלינטון ומשפחת קרדשיאן".
 
@celebrityfrontyards Kanye West is SELLING his Malibu Home for $53,000,000 he Purchased it for $57,000,000 #KanyeWest #FORSALE #Malibu #KimKardashian #TadaoAndo #RealEstate #CelebrityFrontYards #CelebrityHomes #Jayz #Beach #kanyewestlover911 #TaylorSwift #Viral #Trending #Home #Kardashians #DonaldTrump #Fyp #JustinCrane #tiktok #tiktoker #rapper #billionaire #foryoupageofficiall #LuxuryHomes #LuxuryRealEstate #celebrityfrontyards1 ♬ Can't Tell Me Nothing - Kanye West
בנוסף לכל זה, מנהל השיפוץ שקניה שכר, טוני סקסון, תובע את קניה מכיוון שהוא חשב שלאחר שיפוץ כזה קיצוני, הבית יהפוך לפרוייקט אמנות ולא למקום מגורים, עוד עילה לתביעה היא שקניה שילם לו רק על שבוע אחד של עבודה ולאחר מכן פיטר אותו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הבן אדם מיליונר…
    אורי 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח ש4 מיליון האלה לא יחסרו לו….. ;)
    סגור
  • 4.
    כתבה מעולה !
    אלירז 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה רבה, למדתי הרבה.
    סגור
  • 3.
    כתבה מרגשת
    מהוד1 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש אהבתי את התוכן כתבה לעניין וקשורה לזמנים שלנו עוד כאלה בבקשה!!!
    סגור
  • 2.
    הכתב מדהים
    מוהד 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו ממש נהנתי מהכתיבה חייב שהכתב הזה ימשיך
    סגור
  • 1.
    לא מפתיע
    אוהב קנייה 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת מטורף כמה המוזיקה שלו פורצת דרך אבל האישיות נתקעת מאחור. מאחל לו רק בריאות ולכולנו שלום על ישראל
    סגור