ויראלי

מאסק נגד צוקרברג: מי עשה יותר טראפיק ברשת?

אילון מאסק פרסם ברשת הטוויטר את גרף של כמות הטראפיק ברשת החברתית שאת שמה שינה ל-X לעומת רשת האינסטגרם של המתחרה צוקרברג, דרך הנתון אפשר לראות על עלייה בטוויטר לעומת יציבות באינסטגרם
מערכת ice | 
מארק צוקרברג, אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק פרסם אתמול ברשת החברתית שלו ששמה שונה בקיץ האחרון מטוויטר ל-X גרף המראה את הטראפיק ברשת טוויטר לעומת אינסטגרם המתחרה. מהגרף ניתן לראות את העלייה בטראפיק ברשת הטוויטר לעומת היציבות ברשתו של צוקרברג.
מהגרף עצמו ניתן לראות שהטראפיק בטוויטר במכשירי הטלפון מגיע ל-450 מיליון אנשים, לעומת 300 מיליון של אינסטגרם. באינטרנט ניתן לראות שהטוויטר מגיע ל-600 מיליון אנשים לעומת 400 מיליון באינסטגרם.
כזכור לפני כחצי שנה התנהל בין שני היריבים קרב ציוצים באינסטגרם בו הזמין מאסק את צוקרברג ללכת מכות בקרב אגרוף. כלי התקשורת שיתפו פעולה עם קרב הציוצים שהתנהל בין שני הטייקונים כאשר השניים הסכימו לקיים את הקרב. תחילה פורסם כי הוא יתקיים בלאס וגאס, אולם מספר ימים לאחר מכן נטען כי ייערך בקולוסיאום ברומא בירת איטליה, דבר שהוכחש לאחר מכן.

כדי להראות רצינות השניים אף לקחו מספר ימי אימון כדי להתכונן לקרב, אך נראה כי מספר חודשים לאחר מכן, קיומו כבר הפך להיסטוריה ולא ברור אם אכן ייערך בסופו של דבר. למרות זאת לפי ההערכות כי קרב זה יהיה המדובר והיקר ביותר בהיסטוריה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה