ויראלי

הזמרת האהובה חושפת התמודדות קשה: "אני חולה, מרגישה נורא"

חייה של דפנה רכטר ידעו בעבר עליות ומורדות, ובמשך עשרות שנים נאבקה בסמים. בפרסום ברשתות החברתיות הסבירה כי היא סובלת מ"דיכאון והתמכרות". השחקנית שיתפה בכאב גדול: "אני שמה את השריון ויוצאת עם מסיכה אל העולם, לא רואים את זה"
מערכת ice |  4
דפנה רכטר (צילום משה שי/ פלאש 90)
הזמרת והשחקנית דפנה רכטר ידעה בעבר עליות ומורדות, ובמשך עשרות שנים נאבקה בהתמכרות לסמים. רכטר משחקת בימים אלו בהצגה "טריאז'" בתיאטרון בית ליסין לצדם של יונה אליאן, אפרת בוימולד וקובי פרג', ולאחרונה שבה להצגת היחיד שלה "נדלר", לאחר שהתאוששה מתקופה קשה. אלא שכעת מתברר כי הזמרת שוב אינה במיטבה. 
“יש לי שתי מחלות", הסבירה רכטר ברשתות החברתיות, "דיכאון ומחלת ההתמכרות. את שתיהן אי אפשר לראות עליי. זה לא אומר שהן לא קיימות. בתוכי. כל הזמן. אני שמה את השריון ויוצאת עם מסיכה אל העולם. אבל לפעמים הן מתפרצות כל כך חזק, שאין שריון מספיק עבה כדי להגן על העור החשוף שלי".
רכטר שיתפה בתחושותיה הקשות, על רקע המאבק המתמיד עם המחלות שעמן היא נאלצת להתמודד. "אין מסיכה מספיק חייכנית כדי להגן על העצב שלי. אז אני חולה. לא רואים את זה, אבל אני מרגישה נורא". רכטר היא בתה של שחקנית העבר המנוחה חנה מרון, והיא ציינה בעבר כי יחסיה עם אמה היו מעורערים וטעונים.
"אני מעדיפה שלא להגיב, היה לי רק צורך לשתף", סיכמה רכטר לאחר שפנתה אליה ליאורה גולדנברג-שטרן מאתר TMI. נחזק את רכטר ונאחל לה בריאות שלמה. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רפואה שלמה
    זה דעתי וזה בסדר 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאחלת לך ולכל חולי עמו ישראל רפואה שלמה רפואת הנפש והגוף במהרה. אמן
    סגור
  • 3.
    קשה לתפוס היא שחקנית מוכשרת איך הידרדרה (ל"ת)
    טדי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    רכטר
    חני 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שנים בסמים..לא מאמינה שיוצאים מזה..מנסיון מישפחתי..זה תמיד יחזור גם אחרי 100 גמילות
    סגור
  • 1.
    התמכרות
    אא 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    7 1
    דפנה היקרה אני כל כך מבינה אותך והתמכרות לסמים זו מחלה ארורה שהכי קשה לצאת ממנה, חבל עלייך. כי את שחקנית מדהימה,אני אתן לך טיפ שיכול לעזור לך וזה הרצון כמה שזה קשה לפני שתגיעי לתהום ואז יהיה יותר קשה, כמו שאת עם שריון עולה לבמה ומשחקת, תשתמשי בשריון הזה כדי להיגמל ואני לא סתם מדברת כך, תחשבי על זה שחס וחלילה הדבר שאת אוהבת כבר לא תוכלי לעשות זאת? אז הדיכאון יהיה יותר קשה, את צריכה לעשות סוויצ' בראש, כשאת בדיכאון אל תתרצי את זה שכדי לא להיות בדיכאון אני צריכה מנה, את צריכה להיות אמיצה וללכת לגמילה כי לבד לא תוכלי, את צריכה מי שאוהב אותך ילווה אותך כי עידוד מאוד חשוב, יכול להיות שתתייאשי אבל תגידי לעצמך אני לא יוותר לעצמי אני ימשיך בשביל עצמי קודם כל,עכשיו איך שהוא את עומדת על הרגליים אבל אם תמשיכי זה יהיה יותר קשה,אל תוותרי עלייך, אני מצטערת שאני נכנסת לך לחיים אבל אני כותבת כי באמת את שחקנית מדהימה ואני אוהבת אותך, אמא שלך אוהבת אותך אבל כנראה שהיא לא יודעת איך לאכול את הדבר הזה, אני כל כך מאחלת לך שתצאי מזה, את יפה ומקסימה ונראית קשוחה,
    סגור