ויראלי

רונה לי שמעון נכנסת בנתניהו: "איש מופקר, מפחיד ומסוכן"

הפעם, השחקנית והרקדנית הראתה עד כמה היא זועמת על ראש הממשלה בינימין נתניהו בעקבות הנאום בו השווה בין קורבנות הסכם אוסלו לקורבנות השבעה באוקטובר: ״בן אדם עם מוסר מופקר, איש מפחיד ומסוכן, לאן הבאת אותנו אלוהים ישמור. תתביישו כולכם״
מערכת ice |  11
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
אחרי שרונה-לי שמעון, כוכבת פאודה ושופטת 'רוקדים עם כוכבים' פרסמה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה על רקע המלחמה, שהניסוח הרגיש והחד שלו גרם לשיח ער סביבו, כעת היא ממש שוברת את הרשת.
הפעם, השחקנית והרקדנית הראתה עד כמה היא זועמת על ראש הממשלה בינימין נתניהו בעקבות הנאום בו השווה בין קורבנות הסכם אוסלו לקורבנות השבעה באוקטובר: ״בן אדם עם מוסר מופקר, איש מפחיד ומסוכן, לאן הבאת אותנו אלוהים ישמור. תתביישו כולכם״.
עוד היא הוסיפה: ‏״אנחנו רואים את הניסיונות העלובים שלך להקטין, למזער, להשוות, לסובב , להאשים. אנחנו לא נסלח ולא נשכח. גם את ‏הניסיונות שלך להפריד בינינו שוב. זה לא יעבוד לך. כולם רואים לך. גם אם יש אנשים שפופי קומה שמגנים עליך כי הם מפחדים על התחת שלהם. לא נשכח ולא נסלח".
רק השבוע היא נשמעה אחרת כשבפתח דבריה כתבה: "מילות מלחמה. אף פעם לא הייתי כל כך מבולבלת. אף פעם לא חרב עלי ככה העולם. על כולנו. כעם. כאנשים. נפרדים. וביחד. כמה מחירים יש למלחמה הזאת. כמה זוויות. כמה אכזבות. כמה פחד. אלוהים הפחד. אני ניסיתי לכתוב. ימים שבועות. ולא הצלחתי. הרשתי לעצמי לכתוב רק לאלמוג. רק לאח שלי. רק כשהוא נכנס פנימה למקום ההוא".
עוד הוסיפה שמעון וכתבה: "כמה פחדתי לכתוב. פחדתי לפחד. פחדתי מהמוח שלי שיכול לייצר מחשבות כל כך אפלות. ורעות ומפחידות. מה יקרה אם אני אכתוב אותם? האם פרי דמיוני ייהפך למציאות? אסור! בתכלית! פשוט אסור. אסור לחשוב. אסור לדבר. אסור לכתוב. אסור אסור אסור. לא לנשום. לא אנחת רווחה. רק לחכות לטלפון. רק להודעה. הכי ציער אותי לראות איך אמא שלי מפחדת מדפיקה בדלת. לא ראיתי משהו מצער כל כך בימי חיי. הלכתי לאיבוד בתוך הפחד. וגם אמא שלי. כמו ריחפתי מעל הגוף של עצמי. ראיתי אותו מוטל עייף שחוט ממחשבות. מחיכיון. מחוסר אונים. ומהפחד. הפחד עושה דברים רעים מאוד בתוך הגוף. והיה צריך לאפשר לזה לקרות".
 

לסיום, כתבה: "אני יודעת שכולנו צללנו ביחד. מתחבאים כל אחד בפינה של עצמו. נמנעים. לראות את העיניים הטובות החכמות שלך. את הדרך ארץ. אני גאה בך. בכל נימי נפשי. אני רק אחות של מישהו. שחושבת על אחיות של עוד "מישוהים". על החברות. על האימהות. כולנו ביחד גם בזה. גם בפחד מהפחד. גם בתקווה. גם באומץ. מחזיקים חזק עכשיו. כי ככה אנחנו. תחזור. תחזרו. כולם".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מי זו בכלל? מישהו שמע עליה?
    אפי 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נערה בורה שלא מבינה דבר וחצי דבר, מקשקשת מילים הזויות שלא מתקשרות זו עם זו. אם אין שכל, אין דאגות.
    סגור
  • 9.
    סתומה מדברת.
    נעומי 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמע שלד עצמות שרוקדת .מה את מבינה? טפשה. מה את רוצה? פרסום? שקל .בוטן.מה יה סתומה מה שכן נוכחתי לדעת שלמדת לדבר.יופי.
    סגור
  • 8.
    מי את ומה טת יודעת? (ל"ת)
    Fshm 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    3000 נרצחי אוסלו (ל"ת)
    ציצי בחוץ 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    רונה לי את מסוכנת עוד פופוליסטית מדברת (ל"ת)
    רחל 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    הסכם אוסלו
    לא 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השאלה היא אם הרקדנית יודעת מהו הסכם אוסלו???האם היא יודעת מה כתוב בו??ולאורך השנים מאז ,האם היא יודעת מה קורה ומה קרה??בשביל להיות פופולרי,צריך להיות גם קצת חכם,אני מעדיפה אינטליגנציה,על טיפשות והתלעמות,עדיף לא לכתוב אם אתה לא מבין מה אתה כותב
    סגור
  • 4.
    סתומה פוסטמה סטטיק לעיונך (ל"ת)
    פטריוט 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • רונה
    מירה נאור 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רונה לי או לך לא משנה למי.טפשה .חסרת מח.תמשיכי לרקוד בלי מוזיקה.מי שמך בכלל ?
    סגור
  • 3.
    תבבישי לך
    סימה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עלובה רוצה עוד כותרות
    סגור
  • 2.
    מדברת המופקרת ... (ל"ת)
    אברשה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    סטטיפשה
    סטטימוח 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין שכל , ואין שכל בהחלט יש דאגות של מוח מנוזל רונה רונה רונה אידיוטית אפילו שהיא היתה פעם ראש ממשלה שר בטחון שר החוץ רמטכל לשעבר
    סגור