ויראלי

טיילור מלכוב חזרה לאקס? התמונה המפלילה שמסעירה את הרשת

הכוכבת נצפתה בחיקו של בן זוגה לשעבר נדב יחזקאל. השניים נראו באחד מהקניונים בתל אביב כשהם סועדים ומבלים יחד. לפי מקורבים לשניים, האקס הוא מילואימניק שחזר לאפטר, ושניהם מנהלים יחסים צמודים כבר כחודשיים
מערכת ice | 
טיילור מלכוב (צילום שי כהן ארבל)
כוכבת הרשת, אשת העסקים והזמרת טיילור מלכוב ככל הנראה חזרה כבר בחודש אוקטובר לבן זוגה לשעבר נדב יחזקאל. אלא שמאז במשך כחודשיים הועלו ספקות ושאלות רבות ביחס לקיומו של קשר מחודש בין השניים. מלכוב עצמה ניהלה בעבר שתי מערכות יחסים מתוקשרות למדי. הראשונה עם הזמר בן זיני, שהפכה לצמד מוזיקלי, והשנייה עם הזמר לירן דנינו.
על פי דיווח וואלה! סלבס, מלכוב שהייתה בת זוגו של יחזקאל במשך חמישה חודשים, נצפתה לאחרונה בחיקו כשהיא צמודה מתמיד ובלב המרחב הציבורי. השניים נראו באחד מקניוני תל אביב בארוחת צהריים זוגית. יחזקאל הוא מילואימניק פעיל שיצא לאפטר, ובמסגרתו השניים נצפו זה בחיקה של זו. "מאז המלחמה השניים התקרבו והם לגמרי צמודים", סיפרו לוואלה! סלבס מקורבים.
"בת דודה שלי, יעלי, שהיתה כדודה הכי קרובה לכל דבר וגדלנו יחד כל הילדים מהרגע הראשון, נפטרה". שיתפה הזמרת לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה. "זה התחיל בהתקף לב בחודש שעבר כשהייתה בחופשה עם כל הילדים ברומניה. יעל היתה במוות קליני והיתה בקומה במשך חודש. כמה התפללנו שתתעורר ותקום, שיהיה נס רפואי והכל יחזור לקדמותו. וביום ראשון שעבר ביום בהיר ורגיל חוותה התקף לב נוסף שממנו כבר לא הצליחה לצאת". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה