ויראלי

סתיו קצין מפתיעה: תוציא סינגל ראשון?

שלושה חודשים לאחר שסיימה במקום השני בלבד בגמר האח הגדול ימי התהילה של סתיו קצין נמשכים כאשר בימים האחרונים נודע כי היא עובדת על סינגל ראשון ואף נפגשה עןם המפיק אופיר מלול בנושא. ברבי כבר הפגינה את יכולת השירה שלה בעונה האחרונה של הריאליטי
מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13, unsplash)
העונה של האח הגדול אמנם נגמרה לפני שלושה חודשים, אך ימי התהילה של כוכבת העונה והדיירת המדוברת סתיו קצין רק בתחילתן. לאחר שבמהלך העונה האחרונה הפגינה את יכולת השירה, עובדת קצין על סינגל ראשון ואף נפגשה עם המפיק אופיר מלול.
כזכור בעונה האחרונה של האח הגדול סיימה קצין במקום השני בלבד, זאת למרות שהייתה לפייבוריטית הקהל ולדיירת הדינמית בבית אך ראתה את מיליון השקלים הולכים אל יובל מעתוק כאשר היא מסתפקת באהבת הקהל אך למרות זאת נראה כי לברבי יהיה יותר מ-15 דקות תהילה כאשר הצטרפה לסוכנות יולי וקיבלה הצעות לקמפיינים.
לפני מספר שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון ערוך עם שחקניות נוספות, בו היא מדמה מריבה שלה עם אישה פרו-פלסטינית – כאילו שהיא קרתה במהלך העונה עצמה. בסצנות רבות מהסדרה קצין ניהלה ריבים סוערים נגד שאר המשתתפים בבית, כשהיא משתזפת בבגד ים ומצקצקת בלשונה. הפעם, היא הפכה את הסצנה לאקטואלית. לסרטון שהכינה בו היא חוזרת ואומרת "אף אחד לא יסתום לי את הפה", היא קיבלה תגובות מגוונות. "זה סרטון כזה גאוני", כתבה אחת הגולשות. "יורד לי האייקיו תוך כדי הצפייה בסרטון", התבדח אדם אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה