ויראלי

ניב רסקין בהלם: המרואיין התעלף בשידור חי, צפו מה קרה באולפן

הראיון של המגיש עם זוג מהצפון תפס כיוון מפתיע, כאשר במהלכו נראה לפתע המרואיין קצת מנותק ומבולבל בסיטואציה, ומי שהבחינה בכך היא אשתו שנחלצה לעזרתו והמשיכה לענות על השאלות לבדה. אבל רגע לפני שהריאיון חזר לאולפן, הוא פשוט התעלף מול המצלמות בשידור חי
מערכת ice |  1
ניב רסקין (צילום מסך קשת 12)
לא רק בלילה יש דרמות, גם הבוקר (רביעי) בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12, 'חדשות הבוקר', התרחש אירוע חריג במיוחד, כאשר כתב חדשות 12 אדר גיציס ששידר ממושב בשת בצפון, על גבול לבנון, סיקר את הנעשה.
במסגרת עבודת השטח, גיציס ראיין את הזוג אלי וסיגל לפיד, בעלי צימרים ומטעים שכרגע נאלצים להתמודד ללא פועלים זרים שיסייעו להם בעבודות הפיזיות הקשות, והם נמצאים תחת אש ואיום מתמיד, לצד מכה כלכלית כבדה שספגו לאור הלחימה גם בצפון. 

הריאיון תפס כיוון מפתיע, כאשר במהלכו נראה לפתע אלי לפיד קצת מנותק ומבולבל בסיטואציה ומי שהבחינה בכך היא אשתו שנחלצה לעזרתו והמשיכה לענות על השאלות לבדה, אבל רגע לפני שהראיון חזר לאולפן, הוא פשוט התעלף מול המצלמות בשידור חי.
רסקין המודאג שהבחין בכך ביקש מיד מגיציס לבדוק בשלומו והאחרון עדכן שמצבו טוב. רסקין כבר היה עד לתקריות חריגות בזמן ראיון, כאשר לפני מספר שבועות ראיין את אחד מראשי המועצות בצפון וטיל נ"ט נורה לכיוונו בשידור חי מעבר לגבול.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כניראה התחסן וזו התוצאה (ל"ת)
    ישורון 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור