ויראלי

הכוכב ההוליוודי מותקף אחרי התמיכה בישראל: נטפליקס תתקפל?

כוכב "דברים מוזרים" נואה שנאפ מצא את עצמו במוקד סערה ציבורית, לאחר שנקט עמדה פרו-ישראלית נחרצת. מעריצי הסדרה האהובה מאיימים להחרימה אם לא יפוטר לאלתר. בעבר, הודיעה ענקית הסטרימינג כי היא צפויה "לפקוח עליו עין"

מערכת ice |  3
נואה שנאפ (צילום צילום מסך יוטיוב)
השחקן היהודי-אמריקני נואה שנאפ הוא אחד השמות החמים ביותר בתקופה האחרונה. הסיבה לכך היא לאו דווקא מכיוון שהוא דמות מרכזית בסדרה הפופולרית "דברים מוזרים" של ענקית הסטרימינג נטפליקס, אלא מסיבה מפתיעה ומקוממת גם יחד. השחקן היהודי סופג ביקורת נחרצת כנגדו ואף דרישות לפטרו, עקב תמיכתו הבלתי מסויגת בצד הישראלי בזירה הבינלאומית.
בעבר שנאפ תועד בסרטון באינסטגרם כשהוא צוחק עם חברים בבית קפה תוך כדי שהם משוויצים במספר מדבקות כמו: "חמאס זה דעאש" ו"הציוניות היא סקסית". בעקבות כך, נטפליקס הוציאה הודעה כי היא "תפקח עליו עין" – ביטוי שעורר שאלות רבות בנוגע לכוונת החברה.
בעוד ניתן לראות בתעשיית הבידור ההוליוודית כי שחקנים מפוטרים לאחר תמיכה בפלסטינים, ישנן קריאות מצד צופי הסדרה לפטר את שנאפ בעקבות נקיטת העמדה שלו לצד ישראל. בנוסף, מעריצי הסדרה מאיימים כי אם השחקן לא יפוטר, הם יחרימו את הסדרה.
"דברים מוזרים" היא אחת ההצלחות הגדולות של נטפליקס בשנים האחרונות, והיא משלבת סיפורים בדיוניים ואמיתיים יחדיו על עיירה שלידה נערכו ניסויים בחסות הממשל האמריקני במאה הקודמת. שנאפ, מגלם את דמותו של ויל באיירז והוא לוקח בסדרה חלק משמעותי. מעניין יהיה לראות האם נטפליקס תנקוט בצעדים כנגד השחקן, או שתתעלם מהקריאות לחרם על הסדרה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה כוכב הוליוודי, איזה
    ראיתם את הסדרה בכלל 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקושי שחקן משנה עם 3 משפטים בפרק
    סגור
  • 2.
    שחקנים מפוטרים אחרי תמיכה בטרור רצחני, לא בפלסטינים
    אוריה 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים יכולים להביע אמפתיה לפלסטינים ואף לאסוף למענם תרומות וסיוע בלי לתמוך בטבח יהודים (למרות שזה לעתים קרובות בא ביחד…), ואפילו לקרוא להפסקת אש - בעיקר אנשים שלא התעמקו בסכסוך. לא שמעתי שמישהו פוטר בגלל עמדה כזאת.
    סגור
  • 1.
    מי אלה?
    נטפליקס? 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאלה שיתחפפו עם המעריצים של החמאס
    סגור