ויראלי

סירבו לענות: במשפחת המלוכה התעלמו מההאשמות על גזענות

הנסיך וויליאם וקייט הואשמו בספר חדש שהתפרסם בממלכה, בגזענות כלפי הנסיך הארי ומייגן מרקל. מספר כתבים ניסו לשאול אותם על הנושא אך זכו להתעלמות
מערכת ice | 
קייט מידלטון בהכתרת המלך צ'ארלס
משפחת המלוכה הבריטית מייצרת כותרות באופן קבוע, בעיקר בצהובונים הבריטיים, שעוקבים אחרי כל צעד ושעל של כל אחד מבני משפחת המלוכה. בעוד שבעיני בריטים רבים משפחת המלוכה היא מושא לגאווה לאומית, יותר ויותר אזרחי הממלכה רואים במשפחה והעיסוק בה כדי מיותרים.
לא אחת דובר על הפיצוץ במשפחת המלוכה בין הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל, ואף בעבר הואשמו חלק מהמשפחה בגילויי גזענות כלפי צבע עורה של מרקל. בספר שיצא לאור הואשמו משפחת המלוכה שאף הביעו חשש מצבע עורו של הילד המשותף של הארי ומייגן, כשהאחרונה הייתה בהריון.
 

כפי שפורסם בכלי התקשורת הבריטיים, הזוג המלכותי הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון, יצאו מרכבם וצעדו לעבר אולם הכנסים, באחד מהאירועים אליהם הוזמנו, וכאשר יצאו הותקפו בצבא כתבים ששיגר לעברם שאלות בלי סוף.
נראה כי הזוג התעלם ביודעין מהשאלות הנוקבות שעלו בקרב הכתבים בעקבות אותן האשמות שנכתבו בספר כלפיהם, מסיבות שאין צורך לפרטן, מאחר ומשפחת המלוכה עושה מאמצים רבים כדי להצטייר כממלכתיים ככל האפשר, אך עדיין לשמור על מסורת בית המלוכה הוותיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה