ויראלי

הצל חושף אירוע מכוער: קופת החולים הזו נגד החטופים?

עובדת במחוז צפון של 'כללית' כתבה לראפר: "מנהל המחוז(ד"ר מרדכי דיין) דרש מאיתנו להסיר את הכל בטענה שזה ״גורם לאי נעימות״ בקרב העובדים הערביים במקום- טענה הזוייה בימים אלו כשאנחנו בשיא המאבק להשיבם הביתה!!!".
מערכת ice |  2
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
אחרי סערת מכבי חיפה, הפרקליטות והדגלים בדיונים של עצירים, מגיעה האשמה חדשה והפעם נגד 'כללית' שירותי בריאות. הצל, יואב אליאסי, הציג פנייה שהגיעה אליו ממחוז צפון שם לכאורה עובדים טוענים כי נאסר עליהם להביע כל הזדהות עם מחאת השבת החטופים מעזה.
הצל הציג את המקרה וכתב את הפנייה שקיבל: "היי הצל, אשמח שתפיץ באנונימיות כי כולנו לצערי פוחדים על מקום העבודה שלנו. אני עובדת בקופת חולים כללית במחוז צפון, וכאות הזדהות כמובן שתלינו דגל ישראל עם כיסא עטוף בבד צהוב להזדהות עם מאבק החטופים"
.
עוד הוא כתב בנושא: "מנהל המחוז(ד"ר מרדכי דיין) דרש מאיתנו להסיר את הכל בטענה שזה ״גורם לאי נעימות״ בקרב העובדים הערביים במקום- טענה הזוייה בימים אלו כשאנחנו בשיא המאבק להשיבם הביתה!!!".
לסיום נכתב על ידי העובדת המדוברת: "נשמח שתעזרו לנו להפיץ ולהחזיר את כיסא ההזדהות שלנו- מצרפת תמונות של העמדה לפני ואחרי שנדרשנו לפרק אותה. פשוט עצוב ומקומם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנהל מחוז דיין
    רחל 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הוא עושה שם ? לפטר !!!!
    סגור
  • 1.
    מה עם מניגסטו
    אברה מניגסטו 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנו , פעוטה מתוקה דואג נשיא ארהב . אזרח רוסי דואג פוטין. חטופים מהקיבוצים ה"הפחים לנזק" בקשרים לאנטישמים ארגוני שמאל בחו"ל דאגו עם קשרים לחמאס דאגו לשחרר קבוצניקים. הפמניסטיות לשחרר רק נשים. מי ידאג למניגסטו ? מי ישא קולו וטובתו 10 שנים בשבי . גזענות אפלה מונעת שחרורו .
    סגור