ויראלי

כריס בראון נלחץ מהביקורת לאחר ההופעה האנטישמית עם קניה ווסט

לאחר שביצע עם קניה ווסט הופעה ספונטנית בדובאי, בה נראה מרוצה ממילות השיר המזעזעות ששר ווסט וביניהן "בדיוק זי**תי כלבה יהודייה" ועורר סערה ענקית, כריס בראון מגיב לביקורות
מערכת ice | 
כריס בראון (צילום Marius Chaurescu ויקיפדיה)
צמד הראפרים האמריקאים, קניה ווסט וכריס בראון, עוררו סערה לאחרונה בעקבות הופעה מבישה של השניים בדובאי, בה ווסט שר את שירו החדש והאנטישמי, כהרגלו של הזמר הפרובוקטור, ויצר סערה ברחבי העולם, בעיקר בקרב יהודים.
כזכור, בהופעה שלהם נראה בראון צוחק וצוהל כאשר ווסט שר את המילים מתוך השיר שלו "איך אני אנטישמי אם בדיוק זי**תי כלבה יהודייה". לאחר שקיבל ביקורות רבות על ההופעה המבחילה, פרסם בראון סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו קילל הרבה ואם איים שלא "להעיר את השד" שבתוכו, אך לאחר מכן מחר אותו והעלה סטורי מפויס יותר.
 
הסטורי שנמחק. מתוך האינסטגרם של כריס בראון
לאחר שמחק את הסטורי הישן, הלוחמני והמאיים, נראה שמישהו הזכיר לבראון את כמות המעריצים שלו, שחלקם ילדים, ודברים כמו שכתב עלולים לפגוע בחיבתם כלפיו, במיוחד במעריציו היהודים, שנראה כאילו בראון לא הבין מה לא בסדר בהופעתו המבישה עם ווסט. כאמור, ווסט העלה לאחר מכן סטורי מפויס יותר אך שוב ללא התנצלות כלשהי.

הסטורי המחודש. מתוך האינסטגרם של כריס בראון
בסטורי שהעלה לבסוף בראון הוא כתב: "בשום דרך או צורה אני לא אנטישמי. אני פרו-חיים ועושה מוזיקה לכל העולם. בבקשה אל תיפלו בפח ותחשבו שאני מפיץ שנאה או שאני בסדר עם זה. זה לכל הילדים שרואים זאת ועלולים להתבלבל".
מטעמו של קניה ווסט לא פורסמה תגובה כלשהי לאירוע המבחיל או למילות השיר המזעזעות שחשף בהופעתו הספונטנית והאנטישמית שביצע עם בראון בדובאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה