ויראלי

"עזבו, זרמו איתו": אורין ג'ולי חושפת - חצרוני התחיל איתי

אתמול פרסם אמיר חצרוני סרטון שהפך לויראלי, מאחר ובו הוא הי לבוש במדי צה"ל ואחז בנשק, מראה לא שגרתי לפרופסור. בסרטון הוא עקץ את דוגמנית הנשק, שהשיבה לו וחשפה פרט מעניין
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
פרופסור אמיר חצרוני ידוע בחיבתו ללייקים וטראפיק בחשבונותיו ברשתות החברתיות. אתמול (חמישי) הוא פרסם סרטון בדיוק למטרה זו, מטרה שאכן הושגה. בסרטון לבש חצרוני מדי צה"ל, אפוד קרבי ואחז בנשק, והוסיף פרובוקציה קטנה, כהרגלו.
חצרוני הזכיר במהלך הסרטון את הזמר יואב אליאסי המכונה "הצל" ואת דוגמנית הנשק המפורסמת, אורין ג'ולי. את שניהם הוא כמובן עקץ, בהמשך למספר דברים שאמר עליהם לאורך השנים, לא הכי נעימים בלשון המעטה.
ג'ולי לא נשארה אדישה ופרסמה פוסט משלה, בה היא לא כל כך התייחס לדבריו של חצרוני אך חשפה פרט מעניין עליו. "לא אספר לכם שפעם אמיר חצרוני התחיל איתי עזבו זרמו איתו, העיקר שעכשיו הוא מעריך את חיילי צה"ל". כתבה בציניות ג'ולי והוסיפה תמונה שלה.
בנוסף, פרסמה ג'ולי כי חשבון האינסגרם שלה היה נתון אתמול למתקפת סייבר וניסיונות פריצה. "הורידו לי 2 פוסטים ומנסים להוריד לי את החשבון, אני נועלת את החשבון לפרטי עכשיו". כתבה ג'ולי וביקשה מעוקביה לעקוב בחשבון הגיבוי שלה, אם אכן יצליחו לפרוץ לחשבונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישהו בירר אם הוא בכלל כשיר להחזיק נשק?
    הוא לא צפוי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הייתי מרשה לו אפילו לשים שקיות בפחי האשפה של הבסיס.
    סגור