ויראלי

עדן בן זקן מרגשת: הכניסה זוג מילואימניקים לחופה בבסיס

הזמרת עדן בן זקן הכניסה זוג מילואימניקים לחופה לאחר שקיבלה הודעה ממשפחתם שרצו שייכנסו עם השיר שלה "חיים שלי" אותו הזוג אוהב כל כך, הזמרת מיד השיבה בחיוב והגיע להופיע ברגע המרגש של בני הזוג
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
בתקופה האחרונה, בעקבות מלחמת חרבות ברזל המתנהלת מזה כחודש וחצי, רבים מהמילואימניקים והמפונים שהיו אמורים להתחתן בתקופה זו החליטו לקיים את החתונה בתוך הבסיס הצבאי או במלונות בהם שוהים. מרבית הזמרים מגיעים כדי להופיע ולשמח את החיילים ותושבי העוטף שנאלצו להתפנות מבתיהם.
הזמרת עדן בן זקן הכניסה לחופה זוג מילואימניקים שחתונתם בוטלה עקב המלחמה והחליטו לקיים את החופה בתוך הבסיס הצבאי. משפחתם פנתה לעדן בן זקן בבקשה שתכניס אותם לחופה עם השיר שלה "חיים שלי", אותו הזוג אוהבים כל כך, עדן מיד השיבה בחיוב והגיעה לשמח את הזוג.
כזכור לפני שבוע קיבלה הזמרת הודעה מצמררת מאם שכולה, שבנה חלל צה"ל סמל ראשון נהוראי לוי אמיתי ז"ל, מ"כ בגדוד 13 בגולני, נפל בקרבות בעוטף בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר. בסטורי ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה בן זקן: "הודעה מצמררת שקיבלתי. משתתפת בצערכם הגדול. נהוראי גיבור ישראל. יהי זכרו ברוך".

"שלום, שמי חגית אמיתי", כתבה האם השכולה לבן זקן, "אמא של סמ"ר נהוראי ז"ל. הוא היה חייל במוצב נחל עוז ונלחם שם בגבורה והציל המון חיילים. יש מלא סיפורי גבורה שלו מאותה שבת. אבל מה שאני רוצה רוצה לספר לעדן בן זקן, שהצלצול של הנייד שלו אצלי היה 'הו אתה החיים שלי', השיר שלך. וגם ליד השם שלו היה רשום לי 'חיים שלי'. אשמח אם תוכלי להקדיש לו את השיר ולהעלות אותו. מצרפת גם תמונה. תודה, אמא עם לב שבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה