ויראלי

"השתחררתם משירות קרבי?" לדוגמנית הנשק יש המלצה בשבילכם

אורין ג'ולי השתתפה בסרטון הסברה למשמר הגבול, שמציע למי שהשתחרר משירות קרבי בצה"ל לקחת חלק במאמצי המלחמה
מערכת ice |  1
אורין גולי (צילום אינסטגרם)
משמר הגבול זה אחד הגופים שעובדים הכי קשה על בטחון האזרחים בימי שגרה, כל שכן בימי מלחמה. כעת החיל מציע למשוחררים משירות קרבי לבוא ולהתגייס במטרה לסייע במאמצי הלחימה.
הדוגמנית ואחת הנשים המזוהות ביותר עם כלי נשק בישראל, אורין ג'ולי, הצטלמה לסרטון הסברה של משמר הגבול. בסרטון מפרטת ג'ולי את הצעת משמר הגבול למשתחררים משירות קרבי, שיכולים להצטרף לשירות קבע במספר תפקידים מגוונים ומשמעותיים.
בסרטון ההסברה שצילמה ג'ולי ופרסמה לפני זמן קצר (רביעי) בסטורי שלה בחשבון האינסטגרם, מפרטת ג'ולי אילו תפקידים יוכלו המתגייסים החדשים לקבל, וכיצד יוכלו לתרום. 
"השתחררתם משירות קרבי בצה"ל? רואים מהקורה במדינה ולא יכולים להישאר אדישים? משמר הגבול פותח בפניכם את שעריו לגיוס לשירות קבע, לתפקידים הכי מטורפים שיש. לוחמים, לוחמות, מסתערבים, מסתערבות, כלבנים, בלשים, מפעילי רחפנים ועוד מלא תפקידים סופר מעניינים...", מסבירה ג'ולי בסרטון.
נראה כי בישראל שינו את התפיסה בנוגע למוכנות האזרחים להשתתף במאמצי הלחימה, לאחר הגיוס הנרחב לצה"ל, שקרה תוך מספר ימים והגיע למספרי שיא, הכמות האדירה של כיתות הכוננות שהוקמו בארץ ועוד אינספור יוזמות של אזרחים להשתתף במאמצי ההגנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסברה זה בלוף. בחיים לא נוכל להתמודד..
    רם 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם רשת תקשורת של מיליארד מוסלמים עם שמחזיקים אותה בעלי נפט. ההסברה היחידה שישראל יכולה לעשות זה לנצח בשטח.
    סגור