ויראלי

גיוון בניסויים קליניים: Fortrea בשת"פ עם Medidata

Fortrea מכריזה על שותפות מבוססת בינה מלאכותית עם Medidata להגדלת הגיוון בניסויים קליניים. שיתוף הפעולה ממנף את Medidata AI כדי לשפר את הגישה וההשתתפות של קבוצות אוכלוסייה מגוונות במחקרים קליניים

מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום vecteezy)
ארגון מחקר חוזי גלובלי מוביל (CRO), הודיעה היום על שותפות עם Medidata, חברת דאסו סיסטמס וספקית מובילה של פתרונות ניסויים קליניים לתעשיית מדעי החיים, לשימוש בניסויים מתקדמים של Medidata AI כדי להגדיל את הגישה לחולים מגוונים בניסויים קליניים שנערכו על ידי Fortrea.
השימוש של Fortrea ב-Medidata AI מתבסס על שיתוף פעולה קיים בין שתי החברות, המרחיב את השימוש של Fortrea ב-Medidata Rave EDC, מערכת EDC מתקדמת, חזקה ומאובטחת ללכידה וניהול של נתוני אתרים קליניים, מטופלים ומעבדות.
Fortrea תמנף תכונות של Medidata AI Intelligent Trials, כולל היתכנות המחקר ונתוני גיוון, כדי לעזור לביופארמה מתפתחת וגדולה, כמו גם לחברות מכשור רפואי ואבחון, להשיג יעדי הרשמה המשקפים את האוכלוסיות המושפעות ביותר מכל מחלה או מצב הנחקרים.
"יכולות הנתונים והממשק של Medidata ישפרו את יכולתנו לשלב אוכלוסיות מגוונות בתהליך הניסוי הקליני", אמר מארק מוראיס, סמנכ"ל התפעול ונשיא השירותים הקליניים של Fortrea. "אנו נרגשים לעבוד עם Medidata כחלק מאסטרטגיית הנתונים קדימה של Fortrea".
Fortrea היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות פיתוח קליני וגישה למטופלים לתעשיית מדעי החיים. אנו משתפים פעולה עם חברות ביו-פרמצבטיקה, מכשור רפואי ואבחון מתפתחות וגדולות כדי להניע חדשנות בתחום הבריאות המאיצה טיפולים משני חיים לחולים הזקוקים לכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה