ויראלי

סתיו קצין מעלה סרטון חושפני וחוטפת אש: "הזוי, קצת צניעות"

פיינליסטית "האח הגדול" ניסתה לחזור וליהנות מדקות התהילה למרות התקופה הקשה - ואפילו צפתה מראש את תגובות העוקבים שאכן באו: "אנחנו במלחמה, הילדים שלנו מתים ואת חוזרת להבלי הבלים"
מערכת ice |  2
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
חודש וחצי אחרי השבת השחורה בה החלה מתקפת הפתע של חמאס ובעוד ישראל מצויה במלחמה קשה מנשוא, העלתה פיינליסטית העונה האחרונה של "האח הגדול", סתיו קצין, סרטון שנראה מעט מנותק לחשבון האינסטגרם שלה, וחטפה אש מהעוקבים.
בסרטון נראית קצין (33 ואם לשניים) בהפקת אופנה מושקעת כשהיא בשמלת ערב חושפנית. ככל הנראה היא צפתה מראש את התגובות שתספוג, ולכן הקדימה וכתבה לצד הסרטון: "מאחורי כל סרטון כזה ברשת ‏עומדים מאפרים, מסרקים, מעצבים, מעצבי שמלות, צלמים, עורכי וידאו ועוד, שרק רוצים להתפרנס בכבוד גם בזמן מלחמה!!!! ‏אה כן ואני לא קיבלתי שקל על זה. ‏אהבת חינם בלי שיפוטיות".
 
ואכן התגובות הזועמות לא איחרו לבוא: "כולם מתחזקים, ואת הולכת אחורה כדי לקבל לייקים ומעריצים", כתבה אחת הגולשות. "אנחנו במלחמה, הילדים שלנו מתים ברגעים אלו ממש ואת חוזרת להבלי הבלים", כתבה אחרת. גולשת נוספת שאלה: "אבל למה את לא לבושה?".

צילום מסך מהאינסטגרם של סתיו קצין
מנומסת אחרת כתבה: "סתיו את אהובה, אבל אנחנו לא בימים לפוסטים מהסוג הזה". ונוספת כתבה: "זה לא בא טוב עכשיו, סורי". ומישהי סיכמה: "איך יש לך חשק להראות את עצמך מדגמנת?! אנחנו במלחמה וחיילים נהרגים, מנותקת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נראית בחורה עמוקה ומעניינית מאוד
    אורן 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיחות איתה לא נגמרות, מסתיים נושא ומתחיל חדש
    סגור
  • 1.
    לא יודע למה אני טורח לכתוב (ל"ת)
    אורי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור