ויראלי

יוניקורן: נועה קירל מודה ללוחמי צה"ל בסרטון מקפיץ ומרגש | צפו

כמות האהבה שמקבלים חיילי צה"ל מהאזרחים, מאז פרצה המלחמה, היא חסרת תקדים וחוצה מגזרים. בכל יום אנו שומעים על יוזמה חדשה שקמה במטרה להיטיב עם הלוחמים ששומרים עלינו. נועה קירל פרסמה סרטון תודה לחיילים שיגרום לכם לרצות לרקוד
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
בשבוע הראשון למלחמת 'חרבות ברזל' שפרצה ב-7 לאוקטובר עם פלישת מחבלי חמאס לישראל וביצוע הטבח הנוראי ביישובי עוטף עזה, רשתות השיווק היו כמעט ריקות ולא בגלל שאנשים אגרו מזון וציוד בבתים.
המחסור בסחורות ומוצרים ברשתות הגיע בעקבות כמות היוזמות האדירה שקמה על ידי אזרחים פרטים וארגונים, שקנו כל דבר שיכול לעזור ללוחמים בשטח ו'ניקו' את החנויות למען החיילים שלנו.
בנוסף ליוזמות אלו, הרשתות החברתיות מלאות בסרטונים מרגשים ותיעודים של חיילים שמרגשים כל ישראלי שצופה בהם ומרימים את המורל של חיילינו בשטח. נועה קירל פרסמה סרטון משלה, בו היא מבקשת להביע את הערכתה לחיילים ופשוט לומר תודה. "רק רצינו להגיד לכם - תודה". כתב קירל בחשבון האינסטגרם שלה לצד הסרטון המרגש.
 

כזכור, קירל הוזמנה לשיר את ההמנון הישראלי בפני אלפי אנשים בכנס של קרן אמריקאית שתורמת רבות לישראל. בנוסף, נראה כי הזמרת פועלת למען הסברה ישראלית והרמת המורל תוך פרסום תוכן ברשתות החברתיות, ששם יש לה מיליוני עוקבים וצפיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טפו (ל"ת)
    איכס 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור