ויראלי

אחים לנשק וזק"א בסרטון מצמרר: "הלוואי ויכולתי לקחת חלק מהכאב אליי"

אייל נווה מ"אחים לנשק" וצבי חסיד מזק"א הוציאו סרטון מרגש במיוחד עם מסר של אחדות לעם ישראל: "באפלה הגדולה הזאת גילינו אור גדול של אחדות בעם ישראל, של אחוות אחים, שאחד דואג לשני, כי ישראל ערבים זה לזה. ביחד ננצח". צפו
מערכת ice |  1
אחים לנשק וזקא (צילום אחים לנשק)
היום (שלישי) מלחמת "חרבות ברזל" הגיעה ליומה ה-39, זאת לאחר מתקפת הפתע האכזרית של מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר על יישובי ובסיסי הדרום, במסגרתה הם רצחו למעלה מ-1,400 אנשים, הביאו לפציעתם של אלפים נוספים ולקחו בשבי לפחות 239 חטופים.
בתוך כל הכאוס הגדול במדינה, ישנם כמה גופים מעוררי השראה. אחד מהם הוא זק"א, שעוסקים יומם וליל בזיהוי גופות, והשני הוא "אחים לנשק", ארגון המחאה שנרתם למען המאמץ הלאומי ועובד גם הוא יומם וליל בכל החזיתות האפשריות.
היום שני הארגונים העלו סרטון משותף ומצמרר במיוחד עם מסר לאחדות. בסרטון יושבים שני אנשים מהארגונים הללו - אייל נווה מ"אחים לנשק" וצבי חסיד, מנכ"ל זק"א תל אביב, ומדברים אחד לשני.
אייל נווה אמר בסרטון: "כולנו מכירים את זק"א, לצערי כולנו מכירים. לא משנה אם אתה חרדי, חילוני, דתי, כולנו מכירים את העבודה הקשה והמסורה שלהם. באסון הנורא שפקד את העם שלנו, גילינו שזק"א הם פשוט אחים על אמת. בעבודה הקשה שלהם זק"א הולכים הביתה כשהם ראו הכל, שזה נצרב להם בנשמה".
בשלב זה פונה נווה לחסיד ואומר לא: "צבי, העבודה שלך זה משהו שרובינו, ואני יכול להגיד גם עליי - לא מסוגלים לעשות. הלוואי שהייתי יכול לקחת חלק מהכאב שאתה נושא אליי ולעזור לך. אני יודע שאני לא יכול, אבל אני כן יכול להבטיח לך שאנחנו האחים שלך ואנחנו נהיה כולנו לצדכם כל הזמן".
צבי חסיד אמר: "אני חושב שבאפלה הגדולה הזאת גילינו אור גדול של אחדות בעם ישראל, של אחוות אחים, שאחד דואג לשני. "איש את רעהו יעזור", כי ישראל ערבים זה לזה. ביחד ננצח". אייל נווה הגיב ואמר: "ביחד אנחנו בטוח ננצח, אני מבטיח לך". בשלב זה השניים נעמדו ונתנו חיבוק חזק מאוד האחד לשני.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איל נוה, מלך הארץ ! ביבי המושחת לא ראוי להיות שותף כלי
    שיקוף המציאות 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איל נוה, מלך הארץ ! ביבי המושחת לא ראוי להיות שותף כלים שלו….. מקומו של המושחת (רק) בכלא
    סגור