ויראלי

נבחרת ישראל במחווה מרגשת לנווה בן ה-8 שחטוף בעזה

נבחרת ישראל הפסידה אמש לקוסובו 1:0 באחד המשחקים החשובים בתולדותיה, אך לפני המשחק ביצעה מספר מחוות חשובות לא פחות למען החטופים בעזה. צפו
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במחווה לחטופים (צילום טוויטר @ISRAELFA)
נבחרת ישראל עלתה אמש (ראשון) על כר הדשא המזעזע בקוסובו לאחד מהמשחקים החשובים ביותר בתולדותיה. על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והמצב הקשה בישראל, החבורה של אלון חזן ידעה שהיא יכולה וצריכה להביא המון גאווה למדינה, כאשר היא הייתה קרובה מאוד להעפלה ליורו 2024, ובשביל לשמור על סיכוי גבוה שכזה הייתה צריכה לנצח את קוסובו בחוץ, אך ספגה 1:0 וירדה שבורה וכואבת מהמגרש הבוצי בפרישטינה, וסיכויה ירדו דרמטית.
עוד לפני המשחק, שחקני נבחרת ישראל עשו כמה מחוות מרגשות במיוחד לחטופים בעזה. תחילה, שחקני נבחרת ישראל תלו לצד חולצותיהם בחדר ההלבשה חולצה עם שמו של נווה שוהם בן ה-8, שנחטף מבארי, כאשר חולצתו התנוססה לצד אלה של כוכבי הנבחרת - אלי דסה וערן זהבי.
בהתאחדות לכדורגל ציינו בחשבון הטוויטר על רקע התמונה המרגשת: "נווה בן השמונה חטוף יחד עם עוד שבעה מבני משפחתו בעזה! הבית של נווה נשרף ב-7.10 וכל מה שנשאר למשפחה זאת הנעל שבתמונה והכדורגל של נווה שהוא כל כך אוהב. הוא, וכל החטופים האחרים איתנו בכל רגע". ‏
כששחקני נבחרת ישראל עלו למגרש שם התנגן המנון המדינה "התקווה", הם סימנו לב שבור בידם בעוד מחווה מרגשת. את הקהל המקומי זה לא הרשים, והוא הגיב שקריאות בוז צורמות ומבישות במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה