ויראלי

נסרין התחננה בסטורי בשתי השפות: "מספיק כאב של משפחה שלמה"

מפורסמים ישראלים רבים התגייסו מאז פרוץ המלחמה לטובת ההסברה הישראלית, והעלאת המודעות לנושא החטופים. מי שהצטרפה למאבק היא נסרין דקרי שהעלתה סטורי קורע לב בעברית ובערבית
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אינסטגרם/ נסרין קדרי)
נסרין קדרי, הזמרת הערבייה-ישראלית שהתגיירה וידועה באהבתה ותמיכתה בישראל, פרסמה הלילה (ראשון) סטורי עצוב בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מתחננת ומפללת להחזרת החטופים הביתה אל חיק משפחותיהם.
"תחזירו את החטופים הביתה די. מספיק כאב. מספיק כאב של אמא. מספיק כאב של אבא. מספיק כאב של משפחה שלמה". כתבה נסרין בפוסט ששיתה, כאשר דבריה כתובים גם בשפה העברית וגם בערבית.
כאמור, אמנים ומפורסמים רבים התגייסו למשימת העלאת המודעות בעולם לנושא החזרת החטופים, באמונה כי ככל שידברו על זה יותר בעולם, הסיכוי להשבתם גדל. אחת הדוגמאות לאמן שלקח את הנושא צעד קדימה הוא אייל גולן, שתלה על קיר חיצוני בביתו ברחובות שלט ענק עם תמונות כל החטופים, כדי שיראה למרחקים.
לא כל האמנים הישראלים חושבים אותו דבר ויש מי שאפילו ביקר אותם, לדוגמא עידן רייכל שתקף את האמנים הישראלים בחו"ל שבמקרה הטוב שומרים על שתיקה ובמקרים אחרים, הביעו את תמיכתם בעזה ובפלסטינים. עליהם הוא כתב: "במקרה הטוב הם צבועים לא קטנים ובמקרה רע פוגעים בהסברה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה