ויראלי

ציפי שביט בווידוי מביך: "מפחדת שיברח לי פיפי"

הבדרנית שמופיעה מתחילת המלחמה לחיילים ומפונים סיפרה: "השבוע הופעתי לחיילים והבנתי שאני יותר מבוגרת מסבתא שלהם, הגרון שלי עייף, השיער שלי עומד כאילו חפפתי עם ויאגרה, כשאני מסיימת את השיר ומתכופפת להשתחוויה קטנה, אני בפאניקה שיברח לי פיפי"
מערכת ice |  4
ציפי שביט (צילום מסך קשת 12)
ממש מתחילת המלחמה, ההתגייסות של אמנים וזמרים רבים לעידוד העורף והחיילים, המפונים והמשפחות שאיבדו את היקר להן מכל בטבח ה-7.10, אחת מהן היא ציפי שביט ששיתפה את תחושותיה.
שביט העלתה סטורי בו כתבה: "כבר שלושה שבועות אני מופיעה עם אבי דור, לילדים להורים לחיילים לחיילות, למפונים מהצפון ומהדרום ונפעמת מהאנשים, מהסיפורים מהחיבוק, מסיפורי הגבורה העצומים, מהמוטיבציה של הלוחמים, מהאמהות החזקות והילדים הכי נפלאים בעולם".

עוד היא סיפרה: "השבוע הופעתי לחיילים והבנתי שאני יותר מבוגרת מסבתא שלהם, הגרון שלי עייף, השיער שלי עומד כאילו חפפתי עם ויאגרה, כשאני מסיימת את השיר ומתכופפת להשתחוויה קטנה, אני בפאניקה שיברח לי פיפי".
שביט המשיכה: "וגם שלא אצליח להתרומם. לפעמים נגמרת לי הנשימה, גם בגלל המאמץ וגם בגלל שאני נמצאת עם האנשים הכי הכי של העולם, וכשאני הולכת לישון ולרוב לא נרדמת למרות העייפות, אני חושבת על כל מה שעברתי היום, ההופעות, השיחות החיבוקים, הפחד, החדשות, הכאב, הצער, וגם החייל שאמר לי את בול הסבתא שלי".
היא שיתפה: "גם היא נמוכה ואוהבת לדבר והיא לא תאמין שציפי שביט נישקה אותי, אמרתי לו תחזור בשלום נשמה שלי ואנשק אותך עוד ועוד. אתם, כל אחד לחוד וכולכם יחד החיים שלי במובן הכי עמוק של המילה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש דברים שהשתיקה יפה להם!
    דנה 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציפי שביט, את פשוט תעשי הכל כדי להשאר בכותרות, לא כן? להיות מגוחכת, בוטה וולגרית. אני דווקא מחבבת אותך. אבל נראה שתעמידי את עצמך בכל מצב אבסורדי כדי להשאר מפורסמת. חבל!
    סגור
  • 3.
    אין אין ולא תהיה.
    ורד 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מה לכתוב לה בפייס חוץ מ לשכפל, בהול. מקווה שקראה את זה. מתה על הנשמה הזו. אני והיא ביחד נראה לי דמעות כל היממה ופיפי מצחוקים. הכי אוהבת שמשתפת על הסקס...
    סגור
  • 2.
    חבל"ז
    בקי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו ציפי שביט. מצחיקה, מתוקה, ואמיתית, בלי טיפת רושם מיותר. רק מלראות אותה אני שמחה. אישה מאוד חיובית, ושחקנית מדהימה. חבר'ה ה"סלב" יש הרבה מה ללמוד ממנה
    סגור
  • 1.
    .
    שושנה 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימה. אין עליה
    סגור